The news is by your side.

Advertisement

پوپ فرانسس نے پاکستانی نوجوان کا سندھی اجرک کا تحفہ قبول کرلیا

کراچی: پاکستان سے تعلق رکھنے والے مسیحی نوجوان نے ایسٹر کے تہوار پر پوپ فرانسس کو اجرک کا تحفہ پیش کیا جسے انہوں نے بہ خوشی قبول کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق یکم اپریل کو دنیا بھر میں مسیحی برادی نے ایسٹر کا تہوار منایا،  جس کی مرکزی تقریب اٹلی کے شہر ویٹی کن سٹی میں منعقد ہوئی تھی،  جس میں دیگر ممالک کی طرح پاکستان سے بھی بڑی تعداد میں مسیحی افراد نے شرکت کی۔

پاکستان کے صوبے سندھ سے تعلق رکھنے والے مسیحی نوجوان اور جیزز یوتھ آف سینٹ پاؤل کے ممبر دانیال نے ایسٹر کی مذہبی تقریبات میں شرکت کی اور اس دوران مسیحیت کے مذہنی پیشوا پوپ فرانسس کو سندھی اجرک انوکھا تحفہ پیش کیا گیا تھا جسے پوپ فرانسس نے قبول کیا۔

پاکستان کے مسیحی نوجوان نے پوپ فرانسس کو اجرک کا تحفہ پیش کیا، جسے انھوں نے بخوشی قبول کرتے ہوئے نوجوان کے ساتھ تصاویر بھی بنوائی، جو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

ہر ملک اور خطے کی اپنی اپنی ثقافت ہوتی ہے، جو وہاں کے رہن سہن اور رسم و رواج کو ظاہر کرتی ہے، اجرک پاکستان کے صوبے سندھ کی ثقافت کی عکاسی کرتی ہے۔

خیال رہے کہ مسیحی تہواروں میں مرکزی اہمیت رکھنے والا تہوار ایسٹر یکم اپریل کو دنیا بھر میں منایا گیا تھا، یہ تہوار 22 مارچ سے 25 اپریل کے درمیان ہر سال الگ الگ تاریخوں پر منایا جا تا ہے، 21 مارچ کے بعد آنے والے پہلے اتوار کو ایسٹر منایا گیا تھا، جس میں پاکستان سمیت نیا بھر سے مسیحی برادری نے بڑی تعداد میں شرکت کی تھی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات  کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں