The news is by your side.

Advertisement

دنیا ایٹمی جنگ سے صرف ایک قدم پیچھے ہے ، پوپ فرانسس کی وارننگ

چلی : پوپ فرانسس نے خبردار کیا ہے کہ دنیا ایٹمی جنگ سے صرف ایک قدم پیچھے ہے، کوئی بھی ایک حادثہ اس کی شروعات کرسکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پوپ فرانس جنوبی امریکا کے دورے پر ہیں، چلی پہنچنے پر ان کیخلاف مظاہرے کئے گئے، صحافیوں سے گفتگو کرتے ہوئے پوپ فرانسیس نے کہا کہ دنیا تیزی سے ایٹمی جنگ کی جاب بڑھ رہی ہے، دنیا ایٹمی جنگ سے صرف ایک قدم پیچھے ہے۔

پوپ فرانسس کا کہنا تھا کہ میں اس بات سے بے حد خوفزدہ ہوں کیونکہ ایک حادثہ اس کی شروعات کرسکتا ہے، جوہری اسلحے کے ڈھیر لگانا حماقت ہے در اصل جوہری اسلحہ رکھنا ہی غلط ہے۔

اس سے قبل بھی فرانسس نے ایک اور بڑی جنگ کا خدشہ ظاہر کرتے ہوئے کہا تھا کہ دنیا ایک بار پھر جنگ کے دہانے پر ہے اور ہم تیزی سے ایک بڑی جنگ کی بڑھتے دکھائی دے رہے ہیں۔


مزید پڑھیں : جنگ کا طوفان ہماری دنیا کو لپیٹ میں لیے ہوئے ہے، پوپ فرانسس


انکا کہنا تھا کہ ہمیں یاد رکھنا چاہیے جنگ عظیم دوئم میں لاکھوں افراد کی زندگیاں چلی گئی تھیں، ایسے بموں کا دوبارہ استعال بڑے پیمانے پر انسانی اور ماحولیاتی تباہی پھیلائے گا۔

یاد رہے کہ مسیحوں کے مبارک دن کے موقع پوپ فرانسس کا کہنا تھا کہ جنگ کا طوفان ہماری دنیا کو لپیٹ میں لیے ہوئے ہے جس کے باعث اللہ کی سب سے اعلیٰ مخلوق کو انسانیت کی تذلیل، سماجی گٹھن اور معاشی بد حالی کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی وال پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں