سندھ کابینہ کے ارکان کو محکموں کے قلم دان سونپ دیے گئے، نوٹیفکیشن جاری -
The news is by your side.

Advertisement

سندھ کابینہ کے ارکان کو محکموں کے قلم دان سونپ دیے گئے، نوٹیفکیشن جاری

کراچی: سندھ کابینہ کے اراکین کو مختلف محکموں کے قلم دان سونپ دیے گئے، حکومتِ سندھ کی جانب سے محکموں کے نوٹیفکیشن بھی جاری کر دیے گئے۔

تفصیلات کے مطابق آج سندھ کابینہ کے آٹھ ارکان کی جانب سے حلف اٹھائے جانے کے بعد ان کے مخصوص محکموں کے قلم دان بھی باقاعدہ طور پر انھیں سونپ دیے گئے۔

نوٹیفکیشن کے مطابق عذرا فضل پیچوہو کو محکمۂ صحت و بہبودِ آبادی کا قلم دان سونپ دیا گیا ہے، جب کہ ہری رام کشوری لال کو تین شعبہ جات دیے گئے ہیں جن میں جیل خانہ جات، اقلیتی امور اور سماجی بہبود کا قلم دان شامل ہیں۔

اسماعیل راہو وزیرِ زراعت و سپلائز، میر شبیر بجارانی محکمۂ معدنیات کے وزیر مقرر کر دیے گئے ہیں، مخدوم محبوب الزمان کو ریونیو اور بحالی کا قلم دان دیا گیا ہے۔

سعید غنی کو بھی تین محکمے سونپے گئے ہیں جن میں بلدیات، پبلک ہیلتھ انجینئرنگ اور کچی آبادی کے محکمہ جات شامل ہیں، جب کہ شہلا رضا کو حقوقِ نسواں کا قلم دان سونپا گیا ہے۔


یہ بھی پڑھیں:  سندھ کی نئی کابینہ کے 8 ارکان نے حلف اٹھا لیا


تعلیم، ثقافت و سیاحت اور نوادرات کے محکموں کا قلم دان سید سردار علی شاہ کے پاس ہوگا، جب کہ سردار محمد بخش مہر، مرتضیٰ وہاب وزیرِ اعلیٰ سندھ کے مشیر ہوں گے۔

واضح رہے کہ آج گورنر ہاؤس میں سندھ کی نئی کابینہ کے 8 ارکان نے حلف اٹھایا، قائم مقام گورنر سندھ آغا سراج درانی نے کابینہ کے اراکین سے حلف لیا، کابینہ 8 وزار اور 2 مشیروں پر مشتمل تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں