The news is by your side.

Advertisement

یکم جولائی سے پیٹرولیم مصنوعات کی قیمتوں میں اضافہ: پوسٹ بجٹ بریفنگ

اسلام آباد: مسلم لیگ ن جاتے جاتے عوام پر پیٹرول بم گرانے کی تیاریوں میں مصروف ہے۔ وزیر خزانہ مفتاح اسماعیل کا کہنا ہے کہ یکم جولائی سے مٹی کے تیل، پیٹرول، ڈیزل، لائٹ ڈیزل سمیت تمام مصنوعات مہنگی کردی جائیں گی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر خزانہ مفتاح اسماعیل اور معاون خصوصی ریونیو ہارون اختر نے پوسٹ بجٹ پریس کانفرنس کرتے ہوئے بریفنگ دی کہ پیٹرولیم ڈیولپمنٹ لیوی میں اضافہ کیا ہے۔ یکم جولائی سے صرف لیوی بڑھائی جائے گی۔

وزیر خزانہ مفتاح اسماعیل نے بتایا کہ جی ڈی پی کی 11 فیصد گروتھ ہوگی۔ بجٹ کے بعد کسی محکمے کے اخراجات نہیں بڑھیں گے۔ نئے ٹیکس دہندگان کو ٹیکس نیٹ میں لانے کی کوشش ہے۔

مزید پڑھیں: بجٹ 19-2018

انہوں نے کہا کہ بجٹ بہت سوچ سمجھ کر بنایا گیا ہے۔ صرف ریلیف کا نہیں بلکہ متوازن بجٹ بنایا گیا ہے۔ ’ہم نے نان فائلرز پر ٹیکس ریٹ بڑھایا ہے۔ گفٹ اسکیم کو صرف رشتے داروں تک محدود کیا گیا ہے‘۔

وزیر خزانہ نے بتایا کہ ترسیلات زر پر ٹیکس لگایا ہے۔ نادرا سے معلومات کے تبادلے سے نئے ٹیکس فائلر کی شناخت کریں گے۔ ایک کروڑ سے زائد ترسیلات زر پر ٹیکس لگے گا۔

انہوں نے کہا کہ حکومت نے 12 ہزار میگا واٹ سے زائد کے پلانٹ لگائے۔ بیل آؤٹ پیکج کے لیے آئی ایم ایف کی طرف جانے کا کوئی ارادہ نہیں۔ توانائی کے شعبے کو 100 ارب کے فنڈز جاری کیے جائیں گے۔ 30 جون تک زرمبادلہ کے ذخائر مزید بڑھ جائیں گے۔

معاون خصوصی ریونیو ہارون اختر کا کہنا تھا کہ خوشی ہے 5 سال بعد ایف بی آر کا ریونیو دگنا کر دیا ہے۔ بجٹ میں ٹیکس دہندگان کا خیال رکھا گیا ہے۔ تنخواہ دار طبقے کے لیے ٹیکس مراعات دی ہیں۔

انہوں نے کہا کہ نئے ٹیکس دہندگان کو بھی ٹیکس نیٹ میں لانے کی کوشش کی ہے۔ ’ہم نے سیفٹی مصنوعات کے ٹیکس میں کمی کی ہے‘۔

ہارون اختر نے کہا کہ ہر سال 100 ارب روپے کی پاور سبسڈی کم کی ہے۔ حکومت کی کوششوں سے صوبوں کو اب 23 سو ارب ملیں گے۔ سرکولر ڈیٹ کا حجم 350 ارب روپے تک ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ حکومت نے سیلز ٹیکس بھی عائد کیا ہے۔ ایل این جی، کمپیوٹر، ڈیری پر سیلز ٹیکس کم کیا ہے۔ انکم ٹیکس کے لیے مختلف اقدامات کیے ہیں۔ سگریٹ، سیمنٹ، اسٹیل پر ایکسائز ڈیوٹی بڑھائی ہے، نئی گاڑی خریدنے کے لیے فائلر ہونا ضروری ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ لگژری آئٹمز پر بھی ریگولیٹری ڈیوٹی عائد کی ہے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں