The news is by your side.

Advertisement

بجلی بریک ڈاؤن کے ساتھ ہی سوشل میڈیا دل چسپ اور طنزیہ میمز سے بھر گیا

کراچی: ملک بھر میں بجلی بریک ڈاؤن کے ساتھ ہی سوشل میڈیا دل چسپ اور طنزیہ میمز سے بھر گیا۔

تفصیلات کے مطابق ایک طرف جہاں بجلی کے بڑے بریک ڈاؤن کے باعث ملک بھر کے لوگ پریشانی کا شکار ہو گئے وہاں سوشل میڈیا صارفین نے اپنی بذلہ سنجی نہیں چھوڑی، اور افواہوں کے درمیان دل چسپ اور طنزیہ تبصرے کرتے رہے۔

بلیک آؤٹ ہوتے ہی کسی نے ملک ری اسٹارٹ ہونے کی اطلاع دی تو کسی نے کہا بجلی تو آ ہی جائے گی مگر وہ نہیں آئے گا جو دوائی لینے لندن گیا تھا۔

سوشل میڈیا پر سب سے پہلا سوال جو ہوا وہ یہ تھا کہ، کیا آپ کی بھی لائٹ نہیں ہے؟ ایک صارف نے کہا ٹینشن مت لو بھائی، ملک ری اسٹارٹ ہو رہا ہے۔

کسی نے بتایا ملک میں موبائل کی طرح نائٹ موڈ متعارف کرایا گیا ہے، ایک صارف نے کہا ٹینشن نہ لو پاکستانیوں بجلی بھی آجائے گی مگر وہ نہیں آئے گا جو دوائی لینے لندن گیا تھا۔

کسی نے گوگل سے بغیر بجلی موبائل چارج کرنے کی صلاح مانگی تو گوگل نے اسے مارنے کے لیے جھاڑو اٹھا لی، لیکن لائٹ آتے ہی موبائل چارجنگ پر لڑائی شروع ہوئی، لیکن اس کا حل کچھ اس طرح نکلا کہ ایک پلگ پر دس دس موبائل چارج ہوئے۔

ساتھ ہی یہ دعویٰ بھی سامنے آیا ہے کہ پاکستانیوں نے اگلے پچھلے تمام ریکارڈ توڑ ڈالے ہیں، ایک اندازے کے مطابق بجلی جاتے ہی صرف آدھے گھنٹے میں 50 ملین میمز پوسٹ کی گئیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں