The news is by your side.

Advertisement

ملک میں بجلی کابریک ڈاؤن، 5ہزارمیگاواٹ بجلی سسٹم سے نکل گئی

اسلام آباد : ملک میں بجلی کابریک ڈاؤن کے باعث 5ہزارمیگاواٹ بجلی سسٹم سے نکل گئی،صورتحال کے باعث عارضی طور پر ملک میں لوڈشیڈنگ بڑھنے کا امکان ہے۔

تفصیلات کے مطابق ملک میں این ٹی ڈی سی کی ہائی ٹرانسمیشن لائن ٹرپ کرگئی، جس سے چشمہ پاور پلانٹ سے بارہ سو ، آرایل این جی پلانٹس سے چھتیس سو میگا واٹ بجلی نکل گئی۔

پانی کی کمی کےباعث پن بجلی کی پیداوارمیں بھی کمی ہے، بندپاور پلانٹس میں چشمہ نیوکلیئرپاورپلانٹ ون،ٹو،تھری اورفور شامل ہیں، صورتحال کےباعث عارضی طورپرملک میں لوڈشیڈنگ بڑھنےکاامکان ہے۔

پاور ڈویژن کے مطابق حویلی بہادر شاہ،بھکیکھی پاورپلانٹ اوربلوکی پاورپلانٹ بندہیں جبکہ تین ایل این جی پاورپلانٹس بھی ٹیسٹنگ کی وجہ سے بندہیں۔

پاورڈویژن کے ترجمان کا کہنا ہے کہ نیلم جہلم پاورپلانٹ بھی تاحال ٹیسٹنگ کے مرحلے میں ہے، چشمہ ون اور چشمہ ٹو کی شام تک بحالی کی توقع ہے جبکہ چشمہ تھری اورچشمہ فور کی بحالی میں وقت لگ سکتا ہے۔

ترجمان کے مطابق تمام بجلی تقسیم کار کمپنیوں میں چند گھنٹے عارضی لوڈ شیڈنگ کی جائے گی، لوڈ شیڈنگ کا تناسب نقصانات کو مد نظر رکھ کر کیا جائے گا، صارفین سے اس عارضی دورانیے میں تعاون اور بجلی کے استعمال میں کمی لانے کی اپیل کی گئی۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں