چکوال پی پی 20 ضمنی انتخاب، شیر بازی لے گیا -
The news is by your side.

Advertisement

چکوال پی پی 20 ضمنی انتخاب، شیر بازی لے گیا

چکوال : پنجاب اسمبلی کے حلقہ 20 کے ضمنی انتخاب میں غیر سرکاری اور غیر حتمی نتیجے کے مطابق مسلم لیگ (ن) کے امیدوار حیدر سلطان نے 75655 ووٹ لیکر میدان مارلیا ہے جب کہ تحریک انصاف کے امیدوار طارق افضل 44702 ووٹ حاصل کرسکے.

تفصیلات کے مطابق چکوال کے حلقہ پی پی 20 میں ہونے والے ضمنی الیکشن میں تمام پولنگ اسٹیشن میں ووٹوں کی گنتی کا عمل ہوگیا ہے جس کے تحت غیر سرکاری اور غیر حتمی طور پر مسلم لیگ (ن) اپنی سیٹ بچانے میں کامیاب ہو گئی ہے جب کہ تحریک انصاف کے امیدوار کو 30 ہزار سے زائد ووٹوں کے فرق سے شکست کا سامنا کرنا پڑا۔

ضمنی الیکشن کے تمام پولنگ اسٹیشن سے موصول ہونے والے غیر سرکاری اور غیر حتمی نتائج کے بعد مسلم لیگ (ن) کے کارکنان کامیابی کا جشن مناتے ہوئے سڑکوں پر نکل آئے اور پارٹی ترانوں پر دھمال ڈالے جب کہ کارکنان کی بڑی تعداد مرکزی دفتر پہنچ چکی ہے جہاں مٹھائی تقسیم کی جا رہی ہے۔

قبل ازیں چکوال کے حلقہ پی پی 20 میں ضمنی انتخاب کے لیے صبح 8 بجے پولنگ کا آغاز ہوا تھا جو بغیر کسی وقفے کے شام 5 بجے تک جاری رہنے کے بعد پُر امن طور پر اختتام پزیر ہوگیا تھا جس کے بعد الیکشن کمیشن کے عملے کی نگرانی میں ووٹوں کی گنتی کا عمل شروع کیا گیا۔

خیال رہے پی پی 20 کے ضمنی الیکشن میں مسلم لیگ ن کے امیدوار چوہدری سلطان حیدر اور پاکستان تحریک انصاف کے امیدوار طارق افضل کے درمیان کانٹے کا مقابلے کے لیے مردوں کے لیے 421 اور خواتین کے لیے 393  پولنگ بوتھ بنائے گئے ہیں۔

ذرائع کے مطابق چکوال کے حلقہ پی پی 20 میں کل رجسٹرڈ ووٹرز کی تعداد 2 لاکھ 79 ہزار530 ہے جس میں مرد ووٹرز کی تعداد ایک لاکھ 44 ہزار اور خواتین ووٹرز کی تعداد ایک لاکھ 45 ہزار سے زائد ہے۔

الیکشن کمیشن نے ضمنی الیکشن کے لیے ایک ہزار 855 افراد پرمشتمل پولنگ عملہ تعینات کیے گئے تھے جب کہ قانون نافذ کرنے والے اداروں نے حلقے میں سیکیورٹی کے بھی سخت انتظامات کررکھے تھے جس کے باعث کوئی ناخوشگوار واقعہ پیش نہیں آیا۔

یاد رہے کہ یہ نشست مسلم لیگ ن کے رکن صوبائی اسمبلی چوہدری لیاقت علی خان کے انتقال کے باعث خالی ہوئی تھی جنہوں نے 2013 کے عام انتخابات میں 62088 ووٹ لے کر کامیابی حاصل کی تھی جب ان کے مد مقابل آزاد امیدوار چوہدری اعجاز نے 35570 ووٹ حاصل کیے تھے۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں