The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم سے استعفے کا مطالبہ، پیپلزپارٹی دوگروپوں میں تقسیم

اسلام آباد : پاکستان پیپلز پارٹی کی خاتون رہنما فردوس عاشق اعوان نے کہا ہے کہ اپوزیشن لیڈر سید خورشید شاہ کا گینگ جو بھی کرے ہمیں اس سے سرو کار نہیں ہم وزیراعظم نواز شریف سے استعفے کی لڑائی لڑ رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم نواز شریف کے استعفے کے معاملے پر پیپلزپارٹی میں اختلافات سامنے آگئے۔ فردوس عاشق اعوان اور دیگر رہنماؤں نے خورشید شاہ اور ان کے حامیوں کو گینگ قرار دے دیا۔

فردوس عاشق اعوان کا کہنا ہے کہ خورشید شاہ گینگ جو بھی کرے ہم وزیراعظم سے استعفےکی لڑائی لڑ رہے ہیں، ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کیا۔

دوسری جانب پی پی رہنما افضل چن نے بھی کہا ہے کہ وزیراعظم پاناما لیکس کے معاملے پر استعفیٰ دیں۔

یاد رہے کہ ایک طرف پی پی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کوٹلی کے ایک جلسہ عام میں وزیر اعظم نواز شریف سے استعفے کا مطالبہ کیاتھا، لیکن پھر اس کے بعد اچانک سینیٹر اعتزاز احسن کی جانب سے استعفے کا مطالبہ نہ کرنے کا بیان سامنے آیا پھرسید خورشید شاہ نے بھی اسی سے ملتا جلتا بیان دیا۔

پیپلزپارٹی کے ایک گروپ کی رائے اس سے مختلف ہے۔ سوال یہ پیدا ہوتا ہے کہ ایک طرف استعفے کا مطالبہ دوسری طرف مطالبے سے پیچھے ہٹنے کا معاملہ۔اصل بات کیا ہے؟؟ کیا پیپلزپارٹی وزیراعظم نواز شریف کے استعفے کے معاملے پر دو گروپوں میں بٹ گئی ہے؟؟

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں