The news is by your side.

Advertisement

فوجی عدالتوں کی مدت میں توسیع پر تحفظات ہیں: بلاول بھٹو زرداری

اسلام آباد: پاکستان پیپلز پارٹی کی جانب سے بلائی جانے والی آل پارٹیز کانفرنس اختتام پذیر ہوگئی۔ بلاول بھٹو زرداری نے کہا کہ ہمیں فوجی عدالتوں پر تحفظات ہیں۔ اگر ضرورت پڑی تو قانونی مشاورت کے بعد نیا ڈرافٹ تیار کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان پیپلز پارٹی کی آل پارٹیز کانفرنس اختتام پذیر ہوگئی۔ کانفرنس کے بعد پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا کہ 13 جماعتوں نے آل پارٹیز کانفرنس میں شرکت کی۔

انہوں نے کہا کہ فوجی عدالتوں کی مدت میں توسیع پر تحفظات ہیں۔ اگر ضرورت پڑی تو اس بارے میں ہم وکلا سے مشورہ کر کے ایک ڈرافٹ تیار کریں گے۔

فاٹا کے انضمام پر بات کرتے ہوئے انہوں نے کہا کہ یہ انضمام فوری طور پر ہونا ضروری ہے۔

بلاول بھٹو نے کانفرنس میں شرکت کرنے والی پارٹیوں کا شکریہ بھی ادا کیا۔ اس موقع پر پیپلز پارٹی کے رہنما اور سینیٹر فرحت اللہ بابر نے کہا کہ جن دہشت گردوں کے خلاف کارروائی کا کہا جارہا ہے ان کی شناخت کیسے ہوگی۔

واضح رہے کہ اے پی سی میں تحریک انصاف کے علاوہ تیرہ سیاسی جماعتیں شریک ہوئیں جن میں آٹھ سیاسی جماعتوں نےفوجی عدالتوں کی حمایت جبکہ تین جماعتوں نے مدت میں توسیع پر تحفظات کا اظہار کیا۔

خیال رہے پیپلز پارٹی کی جانب سے بلائی گئی کُل جماعتی کانفرنس میں فوجی عدالتوں کے قیام میں تحفظات کا اظہار کرنے والوں میں میزبان پیپلزپارٹی، جےیوآئی اور بی این پی (عوامی) شامل ہیں جب کہ تحریک انصاف نے دعوت ملنے کے باوجود کانفرنس میں شرکت نہیں کی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں