The news is by your side.

Advertisement

کشمیر پر اقوام متحدہ کی قراردادوں پر دھول جم چکی ہے: بلاول بھٹو زرداری

اسلام آباد: پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ اقوام متحدہ نے کشمیر کے حق خودارادیت سے متعلق قراردادیں منظور کیں لیکن ان قراردادوں کی فائلوں پر اب دھول جم چکی ہے۔

ان خیالات کا اظہار وہ قومی اسمبلی کے اجلاس میں خطاب کے دوران کر رہے تھے، انھوں نے کہا کہ کشمیر میں استصواب رائے کے لیے اقوام متحدہ کی قراردادوں پر عمل کرایا جائے۔

گجرات کے قصاب کو دنیا جلد بھولنے والی ہے، مودی کو کوئی بھی مسلمان نہیں بھول سکتا۔

بلاول بھٹو

بلاول بھٹو نے کہا کہ 1971 کے بعد بھارت کا یہ سب سے بڑا دراندازی کا واقعہ تھا، پاک فضائیہ نے ثابت کیا کہ وہ دنیا کی بہترین ایئر فورس ہے، بھارتی طیارے مار گرانے والے پائلٹس کو سلام پیش کرتا ہوں، ایل او سی پر شہادت پانے والے جوانوں کو بھی سلام پیش کرتا ہوں۔

پی پی چیئرمین کا کہنا تھا کہ گجرات کے قصاب کو دنیا جلد بھولنے والی ہے، مودی کو کوئی بھی مسلمان نہیں بھول سکتا، گجرات کا قصاب اب کشمیریوں کا قتلِ عام کر رہا ہے، مودی سرکار نے انسانیت سوز کارروائیوں کے تمام ریکارڈ توڑ دیے ہیں۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ پلوامہ واقعہ مقامی نوجوان کا بھارتی ظلم کے خلاف ردِ عمل تھا، پاکستان کے خلاف جارحیت کی ذمہ داری بھارتی وزیرِ اعظم مودی پر عائد ہوتی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ سرحد پر دشمن کے طیارے ہوں تو نوبل انعام کی بات کیسے ہو سکتی ہے، سرحدوں پر کشیدہ صورت حال پر ایسی قرارداد آتی تو دنیا میں مذاق بنتا۔ خیال رہے کہ پی ٹی آئی ارکان نے فیصلہ کیا تھا کہ اسمبلی میں وزیرِ اعظم عمران خان کو نوبل انعام دیے جانے کی قرارداد پیش کی جائے، جسے خود وزیرِ اعظم نے مسترد کر دیا۔

یہ بھی پڑھیں:  پاکستان نےجلدہی اپنےسفیرکوواپس نئی دلی بھیجنےکافیصلہ کیاہے،وزیرخارجہ

بلاول بھٹو نے کہا کہ نیشنل ایکشن پلان پر عمل درآمد نہ کر کے ہم نےاپنا کیس کم زور کیا، ایف اے ٹی ایف کی ہدایت پر عمل درآمد نہ کر کے خود کا نقصان کیا۔ واضح رہے کہ اس ضمن میں بھی حکومت نے گزشتہ روز کالعدم تنظیموں کے ارکان کے خلاف کارروائیاں شروع کر دی ہیں۔

پی پی رہنما نے حکومت پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ ترقی کے لیے کسی بھی سیکٹر میں حکومتی اقدامات نظر نہیں آ رہے، پاکستانی عوام مہنگائی کے بوجھ تلے دبتی جا رہی ہے اور حکومت کو احساس نہیں، موجودہ حکومت نے ادویات بھی مہنگی کر دی ہیں، میری نئی نوجوان نسل پاکستان کی تباہ کن معاشی پالیسی کا نقصان برداشت کرے گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں