The news is by your side.

Advertisement

پولیس نے دہشت گردی کے خلاف ملک میں فرنٹ لائن کا کردار ادا کیا، بلاول بھٹو

لاڑکانہ: پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ پولیس نے دہشت گردی کے خلاف ملک میں فرنٹ لائن کا کردار ادا کیا ہے، ہمیں شہدا کے اہل خانہ کا خیال رکھنا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پیپلزپارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری یوم شہدائے پولیس ٹریننگ پہنچے، بلاول بھٹو کو پولیس کے چاق و چوبند دستے نے سلامی پیش کی، ان کے ہمراہ وزیراعلیٰ سندھ سید مراد علی شاہ بھی موجود تھے۔

بلاول بھٹو نے یوم شہدا کی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پولیس نے دہشت گردوں کی آنکھوں میں آنکھیں ڈال کر مقابلہ کیا، ملک کے لیے قربانی دینے والوں کے خاندانوں کا خیال رکھیں گے۔

انہوں نے کہا کہ میں بھی شہدا کے خاندان سے تعلق رکھتا ہوں، مظلوم اور کمزوروں کی مدد کرنا حکومت کی ذمہ داری ہوتی ہے، مسائل کے باوجود پیپلزپارٹی مظلوموں کا خیال رکھتی ہے۔

مزید پڑھیں: پولیس کے شہداء ہمیشہ ہمارے دلوں میں زندہ ہیں، عثمان بزدار

پیپلزپارٹی کے چیئرمین نے کہا کہ قربانی دے کر ملک کا امن بحال کرنے والوں کو سلام پیش کرتا ہوں، ہم سب کو پولیس کے شہدا کو ہمیشہ یاد رکھنا چاہئے۔

بلاول بھٹو نے کہا کہ افسوس ہے وفاق میں جو حکومت ہے اس کی سوچ مختلف ہے، وفاق نے شہریوں اور شہدا کے اہل خانہ کو تنہا چھوڑ دیا ہے، امید کرتا ہوں سندھ حکومت شہدا کے اہل خانہ کا خیال رکھے گی۔

یاد رہے کہ آج ملک بھر میں یوم شہدائے پولیس منایا گیا، آرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے پولیس کے شہدا اور اہل خانہ کو سلام پیش کرتے ہوئے کہا کہ پولیس نے ہمیشہ مضبوط فورس ہونے کا ثبوت دیا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں