The news is by your side.

Advertisement

ملک جمہوری مسائل سے دوچار ہے، سندھ کو فنڈز نہیں مل رہے: بلاول بھٹو زرداری

کراچی: پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ آج پاکستان جمہوری مسائل سے دوچار ہے، وفاق سندھ کو اس کا حق نہیں دے رہا، سندھ کو فنڈز ملیں تو اسپتالوں اور اسکولوں سمیت دیگر مسائل حل ہوں۔

بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ ملک میں معاشی بحران ہے، مہنگائی کے سونامی میں عوام ڈوب رہے ہیں، پیپلز پارٹی بہادروں کی جماعت ہے ہر صورت حال کا مقابلہ کر رہی ہے۔

پی پی چیئرمین نے کہا کہ افسوس ہمارے وزیر اعظم کالعدم تنظیموں اور مودی کے خلاف کچھ نہیں کر سکتے، وہ صرف اپوزیشن کے خلاف ایکشن لے سکتے ہیں۔

بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ موجودہ حکومت سے ہمارے 3 مطالبات ہیں، وفاقی حکومت 3 وزرا کو کالعدم تنظیموں سے گٹھ جوڑ پر ہٹائے۔

یہ بھی پڑھیں: میں نے ایک بار پھر بلاول کو معاف کیا: شیخ رشید احمد

چیئرمین پیپلز پارٹی نے سیاسی مخالفین سے کہا کہ آپ سیاسی میدان میں ہمارا مقابلہ نہیں کر سکتے، یہ مجھے بھی اسمبلی میں نہیں دیکھنا چاہتے تھے، مجھے الیکشن ہرانے کی منصوبہ بندی کافی وقت سے جاری تھی۔

ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ 3 مرتبہ کے وزیر اعظم کو انتخابی مہم کے دوران بیٹی سمیت گرفتار کیا گیا، اور آصف زرداری کو ایک فون پر سزا دی جاتی ہے۔

خیال رہے کہ آج ریلوے وزیر شیخ رشید نے بلاول بھٹو زرداری کو مخاطب کرتے ہوئے کہا تھا کہ وہ مجھ سے بچ کر کھیلیں، لوگ بیچ بچاؤ کروا رہے ہیں، میں نے ایک بار پھر بلاول کو معاف کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں