site
stats
پاکستان

وفاق میٹرو بس منصوبوں میں اربوں روپے ہڑپ کررہا ہے، پیپلز پارٹی

کراچی: پیپلز پارٹی نے وفاقی حکومت پر پنجاب میں میٹرو بس منصوبے میں اربوں روپے کی کرپشن کا الزام عائد کرتے ہوئے کہا ہے کہ منصوبے پر دگنی لاگت ظاہر کی گئی، عوام کی سہولت کے نام پر وفاقی حکومت میٹرو بس منصوبوں میں اربوں روپے خورد برد کررہی ہے۔

اے آر وائی نیوز کے نمائندہ کراچی ارباب چانڈیو کے مطابق بلاول ہاؤس میڈیا سیل کی جانب سے ریسرچ ورک کے بعد انچارج میڈیا سیل نے بیان دیا ہے کہ وفاق کی جانب سے میٹرو بسیں چلانے کے جو اعلانات ہورہے ہیں ان میں بدترین مالی کرپشن کی جارہی ہے۔

میڈیا سیل نے دیگر ممالک میں بننے والے میٹرو بس منصوبوں کا لاہور کے میٹرو بس منصوبوں سے موازنہ کیا ہے کہ وہاں کتنی رقم خرچ ہوئی اور پنجاب میں کتنی لاگت آٗئی۔


میڈیا سیل نے کہا ہے کہ موازنے کے مطابق میٹرو بس منصوبے پر ترکی میں 1000 ملین روپے،چین میں 450 ملین روپے جب کہ پنجاب میں 1530 ملین روپے خرچ ہوئے،تخت رائے ونڈ نے بھارت سے 88 اور چین سے 78 ارب زیادہ سرمایہ لگایا۔

انہوں نے کہا کہ لاہور میں میٹرو بس منصوبے پر اربوں روپے لاگت ظاہر کی گئی،ملتان میٹرو بس میں بھی اربوں روپے کا غبن کیا گیا۔

انہوں نے کہا کہ پنجاب میں میٹرو بس منصوبوں پر جتنی لاگت آئی اس سے دگنے اخراجات ظاہر کیے گئے، یہ منصوبے بدترین مالی کرپشن کی نشاندہی کرتے ہیں، عوام کی سہولت کے نام پر وفاقی حکومت اربوں روپے خورد برد کررہی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top