The news is by your side.

Advertisement

پی ڈی ایم پلیٹ فارم سے تنقید، پی پی کا ن لیگ کی حمایت نہ کرنے کا فیصلہ

کراچی: پاکستان پیپلزپارٹی نے پی ڈی ایم کے پلیٹ فارم سے ہونے والی تنقید کے بعد مسلم لیگ ن کی حمایت نہ کرنے کا فیصلہ کرلیا۔

اے آر وائی نیوز کی رپورٹ کے مطابق کراچی کے حلقہ این اے 249 میں قومی اسمبلی کی نشست پر ہونے والے ضمنی انتخابات میں پاکستان پیپلزپارٹی نے مسلم لیگ ن کی حمایت نہ کرنے کا فیصلہ کرلیا۔

ذرائع کے مطابق پاکستان پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری نے این اے 249 کے حوالے سے مشاورتی اجلاس طلب کیا ہے، جس میں صوبائی وزرا اور اراکین اسمبلی شرکت کریں گے۔

ذرائع کے مطابق پیپلزپارٹی کے امیدوار برائےحلقہ این اے 249 قادر مندو خیل بھی اجلاس میں شرکت کریں گے۔

مزید پڑھیں: کراچی ضمنی انتخاب، کونسے امیدوار دستبردار؟

پی پی پی کے ذرائع نے بتایا کہ ’پاکستان ڈیموکریٹک موومنٹ (پی ڈی ایم) کے پلیٹ فارم سے ہونے والی تنقید، شو کاز نوٹس اور پاکستان پیپلزپارٹی پر عائد ہونے والے الزامات کی وجہ سے قیادت نے امیدوار کو دستبردار نہ کرنے کا فیصلہ کیا‘۔

ذرائع کا یہ بھی کہنا ہے کہ ’پاکستان پیپلزپارٹی نے اپنے رہنماؤں اور مقامی عہدیداران کو تنقید کا جواب دینے کی اور انتخابی مقابلے میں‌ بھرپور طریقے سے مقابلہ کرنے کی اجازت بھی دی ہے‘۔

واضح رہے کہ مسلم لیگ ن کی جانب سے حلقہ این اے 249 کے لیے مفتاح اسماعیل کو ٹکٹ جاری کیا گیا ہے، عوامی نیشنل پارٹی اور جمعیت علما اسلام ف کے امیدوار لیگی امیدوار کے حق میں دستبردار ہوچکے ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں