The news is by your side.

پیپلز پارٹی کا نشتر پارک میں جلسہ : آج کون کون سے راستے بند ہوں گے؟

کراچی : ٹریفک پولیس نے پیپلز پارٹی کے نشتر پارک میں جلسے کے پیش نظر روٹ پلان جاری کردیا، سینٹرل سے آنے والے شرکا براستہ لیاقت آباد سے آسکیں گے۔

تفصیلات کے مطابق کراچی میں پاکستان پیپلز پارٹی کے نشتر پارک میں جلسے کے لئے ٹریفک پولیس کی جانب سے روٹ پلان جاری کردیا گیا۔

ٹریفک پولیس کا کہنا ہے کہ شرکا کے لیے دو پارکنگ لاٹس تیار کردی گئی جبکہ طائی کراٹے سینٹر اور جناح گراونڈ میں پارکنگ کا انتظام کیا گیا ہے۔

پلان میں بتایا گیا کہ سینٹرل سے آنے والے شرکا براستہ لیاقت آباد سے آسکیں گے ، ڈاکخانہ اور گرومندر سے نمائش تک کا راستہ کھولا جائے گا، شرکا اپنی گاڑیاں پارک کر کے جلسہ کے مقام پر جا سکتے ہیں۔

ٹریفک پولیس کے مطابق ساؤتھ اور ویسٹ سے آنے والے شرکابراستہ ایم اے جناح سے آسکیں گے، کیپری سے ہوتے ہوئے نمائش کے قریب پارکنگ گراؤنڈ جاسکیں گے۔

پلان کے تحت ضلع ملیر اور ایسٹ سے آنے والے شرکابراستہ شارع فیصل آسکیں گے جبکہ شارع قائدین سے سوسائٹی سگنل اور پھر نمائش چورنگی جاسکیں گے۔

ٹریفک پولیس کا کہنا تھا کہ شہریوں کے لیے متبادل راستے بھی بنا دیے گئے ہیں، بس، منی بس اور دیگر ٹریفک کو نمائش جانے کی اجازت نہیں ہوگی، ہر قسم کی ہیوی ٹریفک کا داخلہ نمائش چورنگی کی جانب ممنوع ہوگا۔

Comments

یہ بھی پڑھیں