site
stats
سندھ

زرداری پر تنقید، پی پی کی خواتین کا عمران کے خلاف احتجاج

کراچی: عمران خان کی آصف زرداری پر تنقید کے خلاف پی پی کراچی کی خواتین نے پریس کلب پر احتجاج کیا، ایک زرداری سب پر بھاری، گو عمران گو کے نعرے لگائے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان کی جانب سے سندھ میں ہونے والے جلسوں میں پیپلز پارٹی کے شریک چیئرمین آصف زرداری پر تنقید کے خلاف پی پی کراچی کی خواتین پی پی رہنما شرمیلا فاروقی کی قیادت میں آصف زرداری کے دفاع میں سامنے آگئیں۔

پی پی کی خواتین نے کراچی پریس کلب کے باہر احتجاج کیا، نعرے لگائے، خواتین نے بینرز اٹھا رکھے تھے جن پر عمران خان کے خلاف نعرے درج تھے، ساتھ ہی خواتین نےایک زرداری سب پربھاری اور گو عمران گو سمیت دیگر نعرے بھی لگاتی رہیں۔

شرم ناک خان کو شرم آنی چاہیے، شرمیلا

اے آر وائی نیوز سے بات کرتے ہوئے پی پی کراچی کی رہنما شرمیلا فاروقی نے کہا کہ شرم ناک خان کو شرم آنی چاہیے کہ وہ جلسے اور جلوسوں میں اس قسم کی نازیبا گفت گو کرتے ہیں یہ سندھ یا پاکستان کی روایت نہیں ہے، ہم انہیں پیغام دینا چاہتے ہیں کہ آئندہ ہم ایسی گفت گو برداشت نہیں کریں گے۔


خواتین نے کہا کہ اب اگر عمران خان نے ہماری قیادت کے خلاف کوئی لفظ بولا تو ہم عمران خان کا جینا حرام کردیں گے اور انہیں سندھ میں نہیں آنے دیں گے

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top