jam-tamachi پی پی رہنما کے بیٹے کی کراچی میں غندہ گردی جاری، پولیس بے بس
The news is by your side.

Advertisement

پی پی رہنما کے بیٹے کی کراچی میں غنڈہ گردی جاری، پولیس بے بس

کراچی : پیپلزپارٹی کے رہنما جام تماچی کے بیٹے جام تبریز کی کراچی میں مسلسل غنڈہ گردی کا سلسلہ جاری ہے، جام تبریز پر قتل، اغواء، خواتین سے بدتمیزی، فائرنگ سمیت کئی الزامات ہیں، پولیس نمبر پلیٹ کی گاڑی استعمال کرتا ہے، پولیس کارروائی کرنے میں بے بس ہے۔

تفصیلات کے مطابق ایک اور وڈیرے کا بیٹا غندہ گردی پر اتر آیا، پیپلز پارٹی سندھ کے رہنما جام تماچی کا بیٹا جام تبریز اپنے باپ کی شے پرغندہ گردی کرتا پھر رہا ہے، اس کے جرائم کی فہرست بھی طویل ہے، جام تماچی بے نظیر آباد سے پیپلزپارٹی کے ضلعی چیئرمین ہیں۔

جام تبریز پر قتل، اغواء، خواتین سے بدتمیزی، فائرنگ سمیت کئی الزامات ہیں، مذکورہ نوجوان غیر قانونی طور پر پولیس نمبر پلیٹ کی گاڑی ایس پی ڈی769میں کراچی میں غنڈہ گردی کرتا ہے۔

 عوامی عہدے پر نہ ہونے کے باوجود جام تبریز خود پولیس نمبر پلیٹ کی گاڑی چلاتا ہے، گزشتہ روز ڈیفنس میں جام تبریزاور اس کے گارڈز نے ایک شہری پر حملہ کیا، جام تبریز کے گارڈز نے شہری کی فیملی کو ہراساں کیا۔

ذرائع کے مطابق بااثر باپ کا بیٹا ہونے کے باعث پولیس بےبس ہے اس لئے آج تک اس کٰیخلاف کوئی مقدمہ درج نہ ہوسکا، اس سے قبل رینجرز بھی جام تبریز کو غنڈہ گردی کے الزام میں حراست میں لے چکی ہے۔

کراچی کے شہریوں نے بلاول بھٹو، ڈی جی رینجرز اور وزیراعلیٰ سندھ سے اپیل کی ہے کہ با اثر وڈیرے کے بیٹے کیخلاف سخت ایکشن لیا جائے، ہمیں غنڈہ گردی سے نجات اور زندہ رہنے کاحق دیا جائے۔

آصف زرداری نے جام تبریز کیخلاف کارروائی کا حکم دیا ہے، سہیل انور سیال

جام تبریزکی کراچی میں غنڈہ گردی پریپلز پارٹی کی قیادت نے فوری ردعمل کا اظہار کیا ہے۔ اس حوالے سے آصف زرداری اور آصفہ بھٹو نے نوٹس لےلیا، آصفہ بھٹو نے کہا ہے کہ پیپلزپارٹی کراچی میں ایسی غنڈہ گردی کسی صورت برداشت نہیں کرے گی۔

صوبائی وزیرداخلہ سہیل انور سیال نے اے آروائی نیوز سے گفتگو میں کہا کہ آصف زرداری نے جام تبریز کیخلاف جلد کارروائی کی ہدایت کی ہے۔

جام ہو یا عام ہو، پولیس معاملے کا سختی سے نوٹس لے، علی زیدی

اس حوالے سے تحریک انصاف کے رہنما علی زیدی نے اے آر وائی سے گفتگو کرتے ہوئے واقعے کی شدید مذمت کی اور کہا کہ چاہے کوئی جام ہو یا عام ہو قانون نافذ کرنے والےاداروں کو اپناکام پورا کرنا چاہئیے، معاملے کا نوٹس لے کر فوری ایکشن لیا جائے.

ان کا کہنا تھا کہ شاہ رخ جتوئی کا کیس بھی اسی قسم کاتھا، جس میں معصوم لڑکے کو قتل کیا گیا، انہوں نے کہا کہ بڑے لوگوں کے بچے بھی اپنے ساتھ گارڈز کی بڑی تعداد لے کرچلتے ہیں۔

بلاول بھٹو سندھ کے حکمرانوں پر بھی توجہ دیں، نصرت سحرعباسی

رکن سندھ اسمبلی نصرت سحرعباسی نے کہا کہ سمجھ نہیں آرہا کہ جام تماچی کا بیٹا اس حد تک بگڑگیا ہے، خیرپورمیں بھی ایک ایم پی اے کا بیٹا اسی طرح گارڈز لےکر گھومتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ بلاول بھٹو دیگرمعاملات پرتو ٹوئٹ کرتے ہیں اس معاملے کو بھی دیکھیں اور سندھ کے حکمرانوں پر بھی خصوصی توجہ دیں۔

جام تبریز کے خلاف سخت ایکشن لیا جائے گا، ناصرحسین شاہ

اے آر وائی سے گفتگو کرتے ہوئے وزیراطلاعات سندھ ناصرحسین شاہ کا کہنا تھا کہ کوئی قانون سےبالاترنہیں ہے،
ناصر حسین شاہ نے جام تبریز کے خلاف سخت ایکشن لینے کی یقین دہانی کراتے ہوئے کہا کہ چاہے کسی کا بھی بیٹا ہو لوگوں کو اذیت دینے والے کے خلاف کارروائی ہوگی۔

 ناصرشاہ کا مزید کہنا تھا کہ چیئرمین بلاول بھٹو نےعہدے کےغلط استعمال سےمتعلق سختی سے ممانعت کی ہے، ان کی ہدایت ہے کہ کوئی شخص عہدے کا غلط استعمال نہ کرے۔

انہوں نے کہا کہ اے آر وائی نیوز نے خبر کی نشاندہی کی ہے،ایسےعناصرکیخلاف کارروائی ہوگی اور اے آر وائی نیوز پرہی ملزم کے خلاف کارروائی کی خبرنشرکی جائےگی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں