The news is by your side.

Advertisement

الیکشن میں تاخیر ہوئی، توبہت نقصان ہوگا: خورشید شاہ

نگراں وزیر اعظم سے متعلق بات چیت ہوئی ہے، مگر ابھی کوئی حتمی نام سامنے نہیں آیا

سوات: پیپلزپارٹی کے سینئر رہنما خورشید شاہ نے کہا ہے کہ نگراں وزیر اعظم اور حکومت کے لئے بات چیت ہوئی ہے، لیکن ابھی کوئی حتمی نام سامنے نہیں آیا.

ان خیالات کا اظہار انھوں نے جلسے سے خطاب کرتے ہوئے کیا. اپوزیشن لیڈر کا کہنا تھا کہ الیکشن میں تاخیر نہیں ہونی چاہیے، اگرہوئی، توبہت نقصان ہوگا.

خورشیدشاہ کا کہنا تھا کہ پیپلزپارٹی انتخابات میں تاخیرکی حامی نہیں ہے، اس لیے ایسے ہر فیصلے کی مخالفت کریں گی.

انھوں‌نے عمران خان کے بیانات پر تنقید کرتے ہوئے کہا کہ افسوس ہے، عمران خان ایک ادارے کو الیکشن میں مداخلت کا ذمے دار بتا رہے ہیں، دوسری طرف کوئی خلائی مخلوق کی بات کررہاہے، یہ کس طرح کی سیاست ہورہی ہے.

خورشید شاہ کا کہنا تھا کہ سوات کے جلسےمیں کارکنان میں بہت جوش وخروش دیکھا، عوام کے چہروں پر خوشیاں اورنئی امیدکے آثارنظرآتے ہیں، ہم فاٹا کا پاکستان میں انضمام چاہتے ہیں، آئینی ترمیم کیلئےاپنےممبران کےووٹ کی یقین دہانی کراتا ہوں.

یاد رہے دو روز قبل سکھر میں‌ میڈیا سے گفگتو کرتے ہوئے کہا کہ 15 مئی تک نگراں وزیراعظم کے نام آجائیں گے، سیا ست میں کوئی کسی کا آخری دشمن یا دوست نہیں ہوتا، حلقہ بندیاں ہوچکی ہیں اب آگے بڑھنا چاہیے۔


15مئی تک نگراں وزیراعظم کے نام آجائیں گے‘ خورشید شاہ


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک’پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں