The news is by your side.

Advertisement

بلاول بھٹو کو روکنے والا پولیس افسر پی ٹی آئی امیدوار کا بھائی ہے، سعید غنی

کراچی: پاکستان پیپلز پارٹی کے رہنما سعید غنی نے کہا ہے کہ اطلاعات ہیں کہ جس پولیس افسر نے بلاول بھٹو کو اوچ شریف میں روکا وہ پی ٹی آئی امیدوار کا بھائی ہے۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، انھوں نے کہا کہ ڈائریکٹر جنرل ایف آئی اے کا بھائی گرینڈ ڈیموکریٹک الائنس کا امیدوار ہے۔

سعید غنی نے کہا کہ پیپلز پارٹی نے الیکشن کمیشن کوڈی جی ایف آئی اے کو ہٹانے کے لیے خط لکھا ہے کہ مخالف جماعتوں کے امیدواروں کے رشتہ داروں کو تعینات کیا جارہا ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ سپریم کورٹ نے ڈی جی ایف آئی اے کو نہ ہٹانے کا حکم دیا، سعید غنی نے کہا الیکشن سے پہلے پارٹی رہنماؤں کی کردار کشی کی جارہی ہے، الیکشن سے قبل ہدف بنائے جانے کا مقصد سیاسی لگتا ہے۔

پی پی رہنما کا کہنا تھا کہ جعلی اکاؤنٹس کیس کی تین چار سال پہلے انکوائری ہوچکی ہے، حسین لوائی کو تین چار سال پہلے کیوں گرفتار نہیں کیا گیا۔

پنجاب پولیس نے بلاول کو اوچ شریف میں مخدوم پیر جلال الدین کے مزار پر حاضری سے روک دیا


سعید غنی نے کہا ’جب انکوائری ہو رہی تھی تو اس وقت کارروائی کیوں نہیں کی گئی، الیکشن سے پہلے ایسی گرفتاریوں کا مقصد سیاسی لگتا ہے۔‘

واضح رہے کہ دو دن قبل پنجاب پولیس نے بلاول کو اوچ شریف میں مخدوم پیر جلال الدین کے مزار پر حاضری سے روکا تھا، اس واقعے پر الیکشن کمیشن نے نوٹس لے لیا تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں