The news is by your side.

Advertisement

سندھ حکومت جو کام کرتی ہے وہ اپوزیشن کو نظر نہیں آتا، ناصر حسین شاہ

کراچی: وزیر بلدیات سندھ ناصر حسین شاہ نے کہا ہے کہ سندھ حکومت جو کام کرتی ہے وہ اپوزیشن کو نظر نہیں آتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق وزیر بلدیات سندھ ناصر حسین شاہ نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ پہلے کراچی میں 50 ملی میٹر بارش ہوتی تھی تو تین دن راستے بند ہوجاتے تھے، مجھے سزا کے طور پر وزیر بلدیات نہیں بنایا گیا، قیادت کا فیصلہ ہے۔

ناصر حسین شاہ نے کہا کہ حکومت کے ایم سی کو ہر سال نالوں کی صفائی کے لیے فنڈ دیتی ہے، جہاں مسئلہ ہے وہاں نالوں پر قبضے ہیں۔

وزیر بلدیات سندھ نے کہا کہ علی زیدی نے کچرا نالوں سے نکال کر کناروں پر رکھ دیا، برسات آنے کے بعد وہ کچرا نالوں میں بہہ گیا ہے۔

مزید پڑھیں: کراچی کے سیوریج سسٹم کی تباہی کا سب سے بڑا سبب پلاسٹک ہے، مرتضیٰ وہاب

واضح رہے کہ گزشتہ روز مشیر اطلاعات سندھ مرتضیٰ وہاب کا کہنا تھا کہ ہمارے سیوریج سسٹم کے مسائل کی سب سے بڑی وجہ پلاسٹک کی تھیلیاں ہیں، یہ تھیلیاں کوئی ادارہ نہیں بلکہ ہم آپ خود ڈال رہے ہیں۔

مرتضیٰ وہاب کا کہنا تھا کہ صوبہ سندھ میں قوانین تو بنائے جاتے ہیں مگر ان پر مکمل طریقے سے عمل درآمد نہیں ہوتا جس کی اہم وجہ شعور کی بیداری ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ سندھ حکومت نے پلاسٹک کی تھیلیوں پر مکمل پابندی لگانے کا فیصلہ کیا، اب صوبے میں پلاسٹک کی تھیلیوں کو برداشت نہیں کیا جائے گا۔

مرتضی وہاب کا کہنا تھا کہ درخت لگانے کے ساتھ ساتھ اس کی نگہداشت اور دیکھ بھال بھی بہت ضروری ہے ، صوبائی حکومت پورے سندھ کو سرسبزاور صاف ستھرا کرنے کی کوشش کررہی ہے جس کے لئے آپ سب کے تعاون کی ضرورت ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں