The news is by your side.

Advertisement

پیپلزپارٹی نےکوئٹہ جلسےکونوازشریف کی سیاست کا اختتام قرار دیدیا

کراچی : پیپلزپارٹی نے کوئٹہ جلسے کو نوازشریف کی سیاست کا اختتام قرار دیدیا۔

تفصیلات کے مطابق پیپلز پارٹی نے کوئٹہ جلسے کو نوازشریف کی سیاست کا اختتام قرار دیدیا، پی پی رہنما مصطفیٰ نوازکھوکھر نے کہا کہ نوازشریف 3باروزیراعظم کےباوجودلیڈرنہ بن سکے۔

مصطفیٰ نوازکھوکھر کا کہنا تھا کہ مخالفین نےثابت کیاپیپلزپارٹی وفاقی جماعت ہے، 5 دسمبرکےجلسے سے سیاستدانوں کو جواب مل جائے گا۔

پی پی رہنما نے کہا کہ ن لیگ جی ٹی روڈکی جماعت تھی اب وہ بھی نہ رہی، وقت یہ آگیا کہ نوازشریف کواتحادیوں سے جلسے کرانے پڑتے ہیں اب نواز شریف محمود خان اچکزئی کےجلسے سے خطاب کررہے ہیں۔

نوازشریف کے خلاف فیصلہ آیا تووہ ناراض ہوگئے، نثار کھوڑو 

دوسری جانب پیپلزپارٹی کے رہنما نثار کھوڑو کا کہنا ہے کہ نوازشریف کے خلاف فیصلہ آیا تووہ ناراض ہوگئے،جیل میں رو رو کرنواز شریف کا رومال بھیگ گیا تھا۔

عمران خان پر تنقید کرتے ہوئے نثار کھوڑو کا کہنا تھا کہ عمران خان روزامپائرکی انگلی کی بات کرتےہیں،کیا چابی پر چلنے والے سیاستدان ملک چلائیں گے۔

پی پی رہنما نے مزید کہا کہ ملک میں جمہوریت کیلئےہم نےجانیں دی ہیں، پہلےذوالفقاربھٹواورپھربےنظیربھٹوشہید نےقربانی دی، بلاول بھٹو ہمارے قائد ہیں وہ بھی کہتے ہیں جمہوریت کو چلنے دیں۔

انکا کہنا تھا کہ  لوگ معاہدےکرکےملک سے باہر چلے گئے لیکن ہم نے سامنا کیا، کسی کے کہنے پر کسی کیساتھ بیٹھےاورنہ کسی کی انگلی کاانتظارکرتےہیں، ہم کہتے ہیں کمزور جمہوریت بھی آمریت سے بہتر ہے،  ہم نے جمہوریت بچانے کے لئے مثالیں قائم کیں۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں