The news is by your side.

Advertisement

پیپلزپارٹی نے پنجاب میں آل پارٹیز کانفرنس بلانے کا اعلان کردیا

لاہور : کورونا وائرس کے حوالے سے حکومتی اقدامات پر لائحہ عمل طے کرنے کے لیے پیپلز پارٹی پنجاب نے آل پارٹیز کانفرنس بلانے کا فیصلہ کرلیا۔

تفصیلات کے مطابق پیپلز پارٹی نے پنجاب میں آل پارٹیز کانفرنس بلانے کااعلان کر دیا، اس سلسلے میں پیپلز پارٹی پنجاب کے صدر قمر زمان کائرہ اور چوہدری منظور نے سیاسی جماعتوں کے رہنماؤں سے رابطے شروع کردیئے ہیں۔

میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے قمرزمان کائرہ کا کہنا تھا کہ آل پارٹیز کانفرنس میں پنجاب کی تمام سیاسی جماعتیں شریک ہوں گی۔ حکومت کورونا معاملے پر صوبوں کو رہنمائی دینے میں بری طرح ناکام رہی ہے۔

اس حوالے سے سندھ حکومت پہلے ہی اپنے تحفظات کا اظہار کرچکی ہے۔ انہوں نے کہا کہ کورونا سے جنگ صرف باہمی اشتراک اور اتفاقِ رائے سے ہی ممکن ہے، آج قوم کو تقسیم کرنے کی بجائے باہمی اتحاد اور اتفاق کی ضرورت ہے، پنجاب کی سطح پر ایک مشترکہ لائحہ عمل اپنانے کی کوشش کی جائے گی۔

قمر زمان کائرہ نے کہا کہ حکمران ٹڈی دل کی روک تھام میں بھی ناکام رہے، امتیازی احتساب سے مخالفین کو ختم کرنے کی سازش کی جارہی ہے، پیپلزپارٹی نے اس بارے میں اے پی سی بلانے کا فیصلہ کیا ہے، پیپلزپارٹی اس موضوع پر پنجاب کے بعد دیگر صوبوں میں بھی آل پارٹیز کانفرنسز منعقد کر ے گی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں