site
stats
پاکستان

پیپلزپارٹی کا وزیر اعظم کی نااہلی کیلئےریفرنس تیار

اسلام آباد: پی ٹی آئی کے بعد پیپلزپارٹی نے بھی وزیر اعظم اور انکے چار رشتے داروں کیخلاف ریفرنس دائر کرنے کی تیاری کرلی، ریفرنس پیر کو دائر کیا جائےگا۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم کے نااہلی کا معاملہ پی ٹی آئی کی جانب سے الیکشن کمیشن میں وزیراعظم کی نااہلی کی درخواست دائر کرنے کے بعد پیپلزپارٹی نے بھی وزیراعظم کیلئے خطرے کی گھنٹی بجا دی ہے۔

پیپلزپارٹی کی جانب سے وزیراعظم اور ان کے قریبی رشتے داروں کی نااہلی کیلئے ریفرنس تیار کرلیا، نااہلی کے ریفرنس سے وزیراعظم پر دباؤ تو بڑھ گیا، لیکن الیکشن کمیشن کے صوبا ئی سربراہان کی غیرمو جودگی سوالیہ نشان ہے۔

پیپلز پارٹی کے رہنمالطیف کھوسہ کاکہناہے وزیر اعظم نواز شریف وزیر اعلی پنجاب شہبازشریف، وزیرخزانہ اسحاق ڈار اور اراکین قومی اسمبلی اور وزیر اعظم کے داماد کیپٹن صفدراور شہباز شریف کے بیٹے شریف کی حمزہ شہباز کے خلاف ریفرنس دائر کیا جا ئے گا۔

لطیف کھو سہ نے کہاکہ یہ پانچوں افرادآئین کےآرٹیکل با نسٹھ اور تریسٹھ پرپورانہیں اترتے، الیکشن کمیشن میں پیپلز پارٹی کی جانب سے دائر ریفرنس ایک ہزارصفحات پرمشتمل ہے جس میں ثبوت کےطورپر ان کے متضاد بیانات کو شامل کیا گیا ہے۔

ریفرنس میں وزیراعظم اورانکےخاندان کےگوشواروں میں وزیراعظم،شہبازشریف،اسحاق ڈار کی غلط بیانی کوشامل شامل کیاگیا ہے۔

وزیراعظم کی نااہلی ریفرنس کیلئے پیپلز پارٹی نے تحریک انصاف سے مدد مانگ لی ہے پی ٹی آئی رہنما فیصل ووڈا نے پی پی پی کے رہنما لطیف کھوسہ کو وزیر اعظم کے بیرون ملک اثاثوں کی تفصیلات دے دیئے ہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top