The news is by your side.

Advertisement

انتخابی موسم، پی پی جیالے کا متحدہ کے ترانے پر والہانہ رقص

کراچی: شہر قائد کے علاقے قائد آباد میں پیپلزپارٹی کے انتخابی کیمپ میں ایم کیو ایم کے پارٹی ترانے پر جیالے نے رقص کیا جس کی ویڈیو سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئی۔

یہ مثال تو آپ نے سُنی ہوگی بے گانی شادی میں عبداللہ دیوانہ، اس کا عمل نمونہ کراچی میں جاری الیکشن مہم میں اُس وقت نظر آیا کہ جب قائد آباد میں پی پی کے انتخابی دفتر کے باہر جیالا متحدہ کے گانے پر والہانہ رقص کرتا دکھائی دیا۔

پاکستان پیپلزپارٹی کے کارکن چند سال قبل ’بولو ایم کیو ایم جیتے‘ گانے پر رقص کررہے تھے کہ اسی دوران کسی شہری نے جیالے کی ویڈیو بنا لی۔

خیال رہے کہ ملک بھر میں 25 جولائی کو عام انتخابات کا انعقاد ہونے جارہا ہے، قومی و صوبائی اسمبلی کی نشستوں پر مختلف سیاسی جماعتوں و آزاد امیدواران مقابلے کے لیے میدان میں اترے ہیں۔

الیکشن کمیشن قوانین کے تحت امیدوار کو انتخابی دن سے 48 گھنٹے قبل اپنی مہم ہر صورت ختم کرنا ہوگی، آج یعنی 23 جولائی کو رات 12 بجتے ہی ملک بھر میں انتخابی سرگرمیاں ختم ہوجائیں گی۔

نگراں حکومت نے عام انتخابات کے موقع پر حق رائے دہی استعمال کرنے کے لیے عوام کو 25 جولائی کو سرکاری تعطیل دی جبکہ وہ ملازمین جن کی الیکشن کے روز ڈیوٹیاں لگائیں گئیں وہ اپنے امور متعلقہ پولنگ اسٹیشنز میں انجام دیں گے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں