The news is by your side.

Advertisement

پیپلزپارٹی کا گھوٹکی میں جلسہ : بلاول بھٹو زرداری خطاب کریں گے

گھوٹکی : پاکستان پیلزپارٹی آج گھوٹکی میں سیاسی قوت کا مظاہرہ کرےگی ،جلسے کی تمام ترتیاریاں مکمل کرلی گئیں ہے، پی پی چیئرمین بلاول بھٹو خطاب کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان پیپلزپارٹی نےخان گڑھ میں پنڈال سجالیا، جلسے کے تمام انتظامات مکمل کرلئے گئے ہیں اور اسٹیج بھی تیار کرلیاگیا، 40 ایکڑ پر محیط پنڈال میں 50ہزار سے زائدکرسیاں لگالی گئیں جبکہ جلسہ گاہ کوپارٹی پرچموں اورتصاویری بینرسےسجادیاگیا ہے۔

پارٹی چیئرمین بلاول بھٹو سمیت پیپلزپارٹی کےمرکزی وصوبائی رہنما جلسے سے خطاب کریں گے، اس موقع پر سیکیورٹی کے انتہائی سخت انتظامات کیے گئے ہیں، جلسہ گاہ کے داخلی راستوں پرواک تھروگیٹ نصب کردیئے گئے۔

بلاول بھٹو گھوٹکی کے لئے اچھے پیکیج کا اعلان کریں گے۔

مزید پڑھیں : ون یونٹ بنانے کی کوشش کی، تو لات مار کر حکومت گرا دوں گا: بلاول بھٹو زرداری

یاد رہے گذشتہ ہفتے گڑھی بخدا بخش میں پیپلزپارٹی کے جلسے سے خطاب کرتے ہوئے بلاول بھٹو کا کہنا تھا وزیراعظم عمران خان بھٹو شہید کا آئین ختم کرنا چاہتے ہیں، وزیراعظم کہتے ہیں، 18 ویں ترمیم سے وفاق دیوالیہ ہوگیا، 18 ویں ترمیم ختم کرنے، ون یونٹ بنانے کی کوشش کی تو ایک لات مارکر حکومت گرادوں گا،

بلاول بھٹو کا کہنا تھا اس حکومت سے معیشت چل سکتی ہے نہ ہی ملک چل سکتا ہے۔ کوئی حکومت کو سمجھائے کہ حکومت چندے سے نہیں چلتی، وکریاں تو دور، عوام سے روزگارچھیناجارہا ہے۔

دوسری جانب سابق صدر آصف زرداری نے کہا تھا کہ 18ویں ترمیم ختم کرنے کے لیے مجھ پر کیسز بنائے جارہے ہیں، ان کی نیت پر شک ہے یہ 18ویں ترمیم ختم کرنا چاہتے ہیں، چاہے میں جیل میں ہوں یا باہر ہوں اس سے فرق نہیں پڑتا ہے، عوام میرے ساتھ ہیں، بہت جلد مہم چلائیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں