The news is by your side.

Advertisement

پیپلزپارٹی آج ایم کیوایم کےگڑھ لیاقت آباد میں عوامی طاقت کا مظاہرہ کرے گی

کراچی : پاکستان پیپلزپارٹی کراچی کے علاقے ایف سی ایریا لیاقت آباد میں آج سیاسی قوت کا مظاہرہ کرے گی، چیئرمین بلاول بھٹو زرداری جلسے سے خطاب کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق پاکستان پیپلزپارٹی آج ایف سی ایریا لیاقت آباد کے ٹنکی گراؤنڈ میں جلسہ کرے گی، چیئرمین پیپلزپارٹی بلاول بھٹو سمیت دیگرپارٹی رہنما جلسے سے خطاب کریں گے۔

جلسے کے حوالے سے انتظامات کو حتمی شکل دے دی گئی ہے، جلسہ گاہ میں 120 فٹ لمبا اور 40 فٹ چوڑا اسٹیج تیار کیا گیا ہے جبکہ شرکاء کے بیٹھنے کے لیے کرسیاں لگائی گئی ہیں۔

ٹنکی گراؤنڈ میں ہونے والے جلسے میں شرکت کے لیے پیپلزپارٹی کے 6 اضلاع سے کارکن ریلیوں کی شکل میں جلسہ گاہ پہنچیں گے جبکہ جلسہ گاہ میں داخلے کے لیے 3 دروازے بنائے گئے ہیں۔

جلسے کی سیکورٹی کے لیے پنڈال کے اندر ایس ایس یو کے اہلکارتعینات ہوں گے جبکہ 1400 پولیس اہلکاروافسران بھی سیکورٹی کے فرائض انجام دیں گے۔

پیپلزپارٹی کے جلسے میں شرکت کے لیے ایف سی گراؤنڈ سمیت 6 مختلف مقامات کو پارکنگ کے لیے مختص کیا گیا ہے۔

خیال رہے کہ گزشتہ روز وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ، شیری رحمان، نثار کھوڑو، وقار مہدی، سعید غنی ، جاوید ناگوری، نفیسہ شاہ سمیت دیگر رہنماؤں نے جلسہ گاہ پہنچ کر انتظامات کا جائزہ لیا۔ اس موقع پرکارکنان کا جوش وخروش قابل دید تھا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔  

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں