میں نواز شریف کی وجہ سے اپنی کشتی نہیں ڈبو سکتا، آصف علی زرداری:PPP
The news is by your side.

Advertisement

راؤ انوار مجرم ہے تو قانون کی گرفت میں ضرور آئے گا، آصف علی زرداری

کراچی: سابق صدر اور پیپلز پارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری نے کہا ہے کہ راؤ انوار اگر مجرم ہے تو قانون کی گرفت میں ضرور آئے گا، انہیں بہادر بچہ ایم کیوایم کے خلاف آپریشن میں کارکردگی پرکہا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے اے آر وائی کے پروگرام ’اعتراض یہ ہے‘ میں انٹرویو دیتے ہوئے کیا، کراچی میں پولیس گردی اور ماورائے عدالت قتل کرنے والے پولیس آفیسر راؤ انوار سے متعلق آصف علی زرداری کا کہنا تھا کہ اگر وہ مجرم ہیں تو قانون کی گرفت سے نہیں بچ سکتے، ماورائے عدالت قتل کی مذمت کرتے ہیں۔

انہوں نے کہا ہے کہ میرےالفاظ سےکسی کوتکلیف ہوئی تومجھےافسوس ہے، راؤ انوارسےمتعلق میرےمنہ سےغلط الفاظ نکلے، ماورائےعدالت قتل گھناؤناجرم ہے، جس کی معافی نہیں، جبری لاپتہ،جعلی مقابلوں میں قتل قابل نفرت جرم ہے، راؤانوار کی حمایت نہیں کرتا۔

ثابت ہوگیا فیصلے امپائر کی انگلی نہیں عوام کے انگوٹھے کرتے ہیں : نواز شریف

ان کا مزید کہنا تھا کہ بلاول بھٹو اور آصفہ آئندہ الیکشن میں حصہ لیں گے، میں نوازشریف کی وجہ سےاپنی کشتی نہیں ڈبواسکتا، وہ مجھ سے کئی بار رابطہ کرنا چاہتے تھے، نوازشریف خودکوبھی اورجمہوریت کوبھی دیوارسےٹکرارہےہیں، انہوں نےیہ پوزیشن لیتےوقت ہم سے نہیں پوچھا۔

یاد رہے دو روز قبل نجی ٹی وی چینل کو انٹرویو دیتے ہوئے سابق صدر آصف زرداری نے ایک سوال کے جواب میں کہا تھا کہ  راؤ انوار بہادر بچہ ہے جس نے کراچی آپریشن کے درمیان امن کے قیام کے لیے دلیری کا مظاہرہ کیا، جبکہ اس آپریشن میں کارکردگی دکھانے والے کئی انسپکٹرز کو بعد ازاں قتل کردیا گیا تھا۔

نقیب قتل کیس: سپریم کورٹ کا راؤ انوار کو گرفتار نہ کرنے کا حکم

ان کا کہنا تھا کہ کراچی میں ایم کیو ایم کے خلاف آپریشن جن 54 ایس ایچ اوز نے کیا، ان میں سے 53 مارے گئے، میں ان شہداء کو خراج تحسین پیش کرتا ہوں، نقیب اللہ کیس کو میڈیا نے ہوا دی سب کو پیچھے ہٹ کر معاملے کا پھر سے جائزہ لینا چاہیے۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کےلیے سوشل میڈیا پرشیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں