The news is by your side.

Advertisement

سندھ میں تاریخی ترقیاتی کام مراد علی شاہ اور قائم علی شاہ کے دور میں ہوئے: بلاول بھٹو

نوابشاہ: پاکستان پیپلز پارٹی کے چیئرمین بلاول بھٹو زرداری نے کہا ہے کہ سندھ میں تاریخی اور ترقیاتی کام مراد علی شاہ اور قائم علی شاہ کے دور میں ہوئے، ہم نے غربت کا مقابلہ کیا۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے نوابشاہ میں کارکنوں سے خطاب کرتے ہوئے کیا، بلاول بھٹو زرداری کا مخالفین پر تنقید کرتے ہوئے کہنا تھا کہ دو نام نہاد سیاسی جماعتوں نے اپنا منشور پیش ہی نہیں کیا، ان جماعتوں کے پاس مسائل کا کوئی حل نہیں ہے۔


تمام طاقتوں کو بتانا چاہتا ہوں، عوام پراعتماد کریں، انھیں فیصلہ کرنے دیں: بلاول بھٹو زرداری


انہوں نے کہا کہ ہم نے اپنے منشور میں انقلابی چیزیں شامل کیں ہیں، بھوک مٹاو پروگرام کے ذریعے فوڈ کارڈ دیں گے، فوڈ کارڈز کے ذریعے کھانے پینےکی اشیا کم قیمت پر حاصل ہوں گی، پیپلزپارٹی کا منشور ہمیشہ کسان دوست رہا ہے، ہم نے عوام کی خدمت کی ہے۔

چیئرمین پی پی کا کہنا تھا کہ کسان خوشحال تو ملک خوشحال، پیپلزپارٹی کسانوں کو قرضے دے گی، ہم نے نوابشاہ میں ترقیاتی کام کرائے، ہماری جماعت وہ واحد جماعت ہے جس نے غربت کا مقابلہ کیا ہے، مخالفین کا کام تنقید کرنا ہے ہم کام کرتے ہیں۔


سندھ میں دل کے 8 اسپتال بنے جہاں مفت علاج ہوتا ہے: بلاول بھٹو


بلاول بھٹو کا کہنا تھا کہ ہم نے بینظیر انکم سپورٹ کارڈ دیا تھا اس طرح بینظیر کسان کارڈ دیں گے، اس کارڈ کے ذریعے سبسڈی، قرضے اور فصلوں کو انشورنس دی جائے گی، کسان دوست پالیسی ہوگی، اقتدار میں آکر غرمت کا خاتمہ کردیں گے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ شہید بی بی کے نامکمل مشن کی تکمیل کے لیے نکلا ہوں، پیپلزپارٹی نے ہمیشہ جمہوری نظام کے لیے جدوجہد کی، کٹھ پتلی اتحاد والوں نے ماضی میں آمریت کا ساتھ دیا۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں