The news is by your side.

Advertisement

پی پی رہنما شوکت بسرا کی عمران خان سے ملاقات، پی ٹی آئی میں شمولیت

اسلام آباد: پاکستان پیپلز پارٹی کے سینئر رہنما شوکت بسرا نے وزیرِ اعظم عمران خان کے ساتھ ملاقات میں پاکستان تحریکِ انصاف میں شمولیت کا اعلان کر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق پی پی رہنما شوکت بسرا نے پی ٹی آئی میں شمولیت اختیار کر لی ہے، شوکت بسرا نے وزیرِ اعظم عمران خان سے وزیرِ اعظم آفس میں ملاقات بھی کی۔

جہانگیر ترین نے پنجاب اسمبلی کے سابق رکن شوکت بسرا کو پی ٹی آئی میں شمولیت کی دعوت دی تھی۔

وزیرِ اعظم کے ساتھ شوکت بسرا کی ملاقات کے دوران پی ٹی آئی رہنما جہانگیر ترین بھی موجود تھے، جہانگیر ترین نے پنجاب اسمبلی کے سابق رکن شوکت بسرا کو پی ٹی آئی میں شمولیت کی دعوت دی تھی۔

شوکت بسرا کی پارٹی میں شمولیت پر وزیرِ اعظم عمران خان کی جانب سے خوشی کا اظہار کیا گیا، وزیرِ اعظم نے ملکی سیاست میں شوکت بسرا کے کردار کو سراہا۔

ملاقات کے دوران وزیرِ اعظم نے امید ظاہر کی کہ شوکت بسرا پاکستان تحریکِ انصاف کے پلیٹ فارم سے اپنی سیاسی خدمات جاری رکھیں گے۔

شوکت بسرا نے کہا کہ پی ٹی آئی میں ٹکٹ یا عہدے کے لیے نہیں آیا، عمران خان کے وژن سے متاثر ہو کر پی ٹی آئی میں شمولیت اختیار کی ہے۔

واضح رہے کہ شوکت بسرا کو ڈسپلن کی خلاف ورزی پر چند ماہ قبل پیپلز پارٹی نے نکال دیا تھا، رواں برس کراچی میں اگست میں پاکستان پیپلز پارٹی کے تین رہنماؤں نے اپنی پارٹی چھوڑ کر پی ٹی آئی میں شمولیت اختیار کی تھی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں