The news is by your side.

Advertisement

حکومت محنت کشوں کے حالات بہتر بنانے کیلئے پُرعزم ہے، وزیراعظم کا یومِ مزدور پر پیغام

اسلام آباد : وزیراعظم عمران خان کا کہنا ہے کہ حکومت محنت کشوں کے حالات بہتر بنانے کیلئے پرعزم ہے، کوشش ہےمحنت کشوں کواندرون و بیرون ملک ملازمتوں کے بہتر مواقع میسر آ سکیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیراعظم عمران خان نے یوم مزدورپرپیغام میں کہا ہے کہ اسلام نےمحنت کشوں کےحقوق کااحترام کرنے پر خصوصی زور دیا ہے، نبی کریم ﷺ کی کئی احادیث میں محنت کشوں سے منصفانہ سلوک کی تعلیم دی گئی ہے۔

عمران خان نے کہا کہ حکومت محنت کشوں کے حالات بہتر بنانے کیلئے پرعزم ہے، حکومت کامقصد کارکنوں کےفلاحی اداروں کے لیے خودکارنظام وضع کرنا ہے ، کوشش ہے، شفافیت کویقینی کارکنوں کو ریلیف کی فراہمی میں تاخیر کم کیا جاسکے۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ کورونا کے باعث محنت کشوں روزاجرت پر کام کرنے والوں کوچیلنج درپیش ہے، حکومت محنت کشوں اوریومیہ اجرت پرکام کرنے والوں کے چیلنج سےآگاہ ہے ، کم آمدن والے محنت کشوں کیلئےحکومت نے مزدور کا احساس پروگرام شروع کیا۔

عمران خان نے کہا کہ یکم مئی ہمیں محنت کشوں کی قربانیوں ، بہادری اور عزم کی یاد دلاتا ہے ، مزدوروں بنیادی حقوق برقرار رکھنے اورمنصفانہ ماحول کے لئے جانیں نچھاور کیں، ہمیں چاہیے اندرون اور بیرون ملک محنت کشوں کے قومی تعمیر کی خدمات کا اعتراف کریں۔

انھوں نے مزید کہا کہ لیبر مارکیٹ کے مدنظر پیشہ وارانہ تربیت اورہنر کی ترقی کے پروگرام شروع کیے ہیں، کوشش ہےمحنت کشوں کواندرون و بیرون ملک ملازمتوں کے بہتر مواقع میسر آ سکیں۔

وزیراعظم کا کہنا تھا کہ حکومت کوویڈ19 سے محنت کشوں کیلئےپیدا صورتحال اور چیلنجز سے آگاہ ہے، ہماری پالیسی ہے کہ محنت کشوں کی جان اور معاش کے تحفظ کے مابین توازن ہو ، کوشش ہےدوران وبا محنت کش مناسب ذریعہ معاش کمانے کے بھی قابل ہوں۔

عمران خان نے مزید کہا کہ احساس پروگرام کم آمدن محنت کشوں کی ضروریات کے مدنظر تیار کیا گیا ہے، ہم محنت کشوں کواپناسمجھتے ہیں اوراس سے حوالے سے اپنی ذمےداریوں سے آگاہ ہیں، پرعزم ہیں کہ اقتصادی ترقی کےثمرات سےمحنت کش سمیت تمام طبقات خوشحال ہوں، اللہ ہمیں اپنے کارکنوں اور خوشحالی کیلئے بہترین کوششیں کرنے کی توفیق عطا فرمائے۔

دوسری جانب صدرمملکت عارف علوی کا یوم مزدورپرپیغام میں کہنا تھا کہ مزدوروں کی تحریک حقوق کی پامالی کےخلاف جدوجہدمیں مشعل راہ ہے، حکومت مزدور کی فلاح و بہبود اور تحفظ کے ہر ممکن اقدامات کر رہی ہے۔

عارف علوی کا کہنا تھا کہ مزدور اور آجرپیداوار کے عمل میں شراکت دار ہیں تاہم ملک کی سماجی و اقتصادی ترقی کے مزدوراورآجرکاتعاون ناگزیر ہے، مزدوروں اور محنت کشوں کی جدو جہد کو سلام پیش کرتے ہیں۔

صدر مملکت نے کہا کہ زندگیوں میں بہتری اور پائیدار ترقی کے لیےمحنت کشوں کی خدمات لائق تحسین ہیں، لیبر قوانین کی تشکیل سے بہت پہلے اسلام نے مزدوروں کے حقوق دیے ، حضرت محمدﷺکی زندگی میں مزدورکےوقارکےاحترام کی متعددمثالیں ملتی ہیں۔

ان کا کہنا تھا کہ حکومت پاکستان مزدوروں کو درپیش مسائل سے پوری طرح واقف ہے، وباسے پیداصورتحال میں حکومت مزدورکی فلاح کی کوشش کررہی ہے ، کورونا وائرس کی وبانےمحنت کش اور مزدور طبقہ کو شدیدمتاثر کیا تاہم حکومت نےاحساس پروگرام کے تحت مزدور طبقے کی فوری مدد کی۔

عارف علوی نے مزید کہا کہ وفاقی اورصوبائی حکومتیں مزدوروں کےحقوق کےتحفظ کی کوششیں جاری رکھیں گی، ملک بھر کے محنت کشوں کے اچھے مستقبل اور خوشحالی کے لئے دعا گو ہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں