site
stats
پاکستان

یوم پاکستان پرصدرپاکستان اور وزیراعظم کا پیغام

اسلام آباد: صدر پاکستان ممنون حسین نے یوم پاکستان پر اپنے پیغام میں کہا کہ ہمیں پاکستانی ہونے پر فخر ہے،اقوام عالم میں پاکستان کے مقام کی پوری دنیا تعریف کرتی ہے۔

تفصیلات کےمطابق ملک بھرمیں یوم پاکستان ملی جوش و جذبے سے منایا جا ر ہا ہے،اسلام آبادمیں دن کا آغاز اکتیس اور صوبائی دارالحکومتوں میں اکیس،اکیس توپوں کی سلامی سے ہوا۔

صدرمملکت نےیوم پاکستان کے پروقار موقع پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ یہ دن ہمیں ان رہنما اصولوں اور عظیم اہداف کو سر بلند رکھنے کی یاد دلاتا ہے جنہوں نے برصغیر کےمسلمانوں کو اپنی صفوں میں اتحاد پیدا کرنےاور الگ وطن کےحصول کےلیےمتحد کیا۔


مزید پڑھیں:ملک بھرمیں یوم پاکستان ملی جوش و جذبےسےمنایاجارہا ہے


صدرپاکستان کاکہناتھاکہ اقوام عالم میں پاکستان کاایک منفرد نام اورمقام ہے،اور ہمیں اس مقام پر فخر ہے۔انہوں نےکہاکہ یہ انتہائی حوصلہ افزا ہےکہ قوم جمہوری نظام کےتحت مختلف مسائل سےنمٹنےکےلیے بھرپورطریقےسےکام کررہی ہے۔


وزیراعظم نوازشریف کا خصوصی پیغام


وزیراعظم نواز شریف نے اپنے پیغام میں کہا کہ تئیس مارچ ہماری قومی تاریخ کا ناقابل فراموش دن ہے۔

انہوں نےکہا یہ دن ہمیں یاد دلاتا ہےکہ دیانت دارانہ قیادت میں پختہ عزم اوراتحاد کے ساتھ ہم بظاہرناممکن اہداف کو بھی آسانی سےحاصل کرسکتے ہیں۔

وزیراعظم پاکستان نےکہاکہ گزشتہ تین برسوں کےدوران پاک فوج اورسکیورٹی کےتمام اداروں اور عوام نےپاکستان کو امن کا گہوارہ بنانے کے لئے عظیم قربانیاں دی ہیں۔

واضح رہےکہ وزیراعظم کا کہنا تھا کہ ملک کی ترقی کے لیے سی پیک جیسے تاریخ ساز منصوبوں پرکام جارہی ہے،3سال میں اقتصادی خوشحالی اور ترقی کےلیے یکسوئی سے پیشترفت ہوئی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top