The news is by your side.

Advertisement

نیا پاکستان ہاؤسنگ منصوبہ ، گھروں کی تعمیر سے متعلق اہم خبر آگئی

اسلام آباد : وزیرہاؤسنگ میاں محمود الرشید نے صدر عارف علوی سے ملاقات میں کہا کہ نیا پاکستان ہاؤسنگ پراجیکٹ کے تحت چند ماہ میں بڑے پیمانے پر گھروں کی تعمیر کا آغاز ہو جائے گا، جس پر صدر نے منصوبے میں نجی شعبے کو سہولتیں فراہم کرنے کی ہدایت کردی۔

تفصیلات کے مطابق صدرعارف علوی سے وزیرہاؤسنگ میاں محمود الرشید کی ملاقات ہوئی، جس میں بلدیاتی انتخابات اورمجموعی سیاسی صورتحال پرتفصیلی تبادلہ خیال کیا گیا۔

ملاقات کے دوران محمود الرشید نے پنجاب میں نیا پاکستان ہاؤسنگ پراجیکٹ میں پیش رفت سے آگاہ کرتے ہوئے کہا پنجاب میں چند ماہ میں بڑے پیمانے پر گھروں کی تعمیر کا آغاز ہو جائے گا۔

میاں محمود الرشید کا کہنا تھا کہ گھروں کی تعمیر کے لیے نجی سیکٹرکاتعاون بھی حاصل کیا جارہا ہے، ہاؤسنگ سےمتعلق پالیسیاں اسٹیک ہولڈرزکی مشاورت سےمرتب کی جارہی ہیں۔

صدر مملکت کی نیا پاکستان ہاؤسنگ پراجیکٹ میں نجی شعبے کوسہولتیں فراہم کرنے کی ہدایت کردی۔

یاد رہے رواں سال فروری میں نیاپاکستان ہاؤسنگ پراجیکٹ کے تحت گھروں کی تعمیر کیلئے بلاسود قرض کی فراہمی کے لئے معاہدہ طے پایا تھا ، جس کے تحت 5 لاکھ روپے قرض3 مرلہ پلاٹوں کے مالکان کوفراہم کیاجائے گا۔

خیال رہے نیا پاکستان ہاؤسنگ پروگرام کا افتتاح وزیراعظم پاکستان عمران خان نے 15 جولائی 2019 کو کیا تھا،جس کے تحت غریب شہریوں کو اپنا گھر آسان قسطوں پر فراہم کیا جائے گا۔

یاد رہےوزیر اعظم کا کہنا تھا کہ نیا پاکستان ہاؤسنگ منصوبہ موجودہ حکومت کا سب سے اہم پراجیکٹ ہے، منصوبے سے رہائشی سہولت، معاشی سرگرمیوں میں تیز ی آئے گی، ہاؤسنگ، تعمیراتی شعبے میں سرمایہ کاروں کو سہولتیں فراہم کریں گے اور سہولیات کی فراہمی سے تعمیرات کے شعبے کو فروغ ملے گا۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں