صدر پاکستان عارف علوی بھی پشاوری چپل کے شوقین نکلے، آرڈر دے دیا -
The news is by your side.

Advertisement

صدر پاکستان عارف علوی بھی پشاوری چپل کے شوقین نکلے، آرڈر دے دیا

پشاور : صدر پاکستان عارف علوی نے پشاوری چپل کیلئے ناپ دے دیا، پشاوری چیل کے بہترین کاریگر استاد نورالدین صدر پاکستان کی چپل تیار کریں گے۔

تفصیلات کے مطابق صدر پاکستان عارف علوی بھی پشاوری چپل کے دلدادہ نکلے، صدر عارف علوی نے پشاور دورے کے موقع پر وہاں کی مشہور پشاوری چپل خریدنے کی خواہش کا اظہار کیا۔

جس پر صدر پاکستان کے ترجمان نے کے پی حکومت کے شوکت یوسفزئی سے پشاوری چپل کی فرمائش کی، بعد ازاں صدر پاکستان نے پشاوری چپل کا ناپ دیا، پشاوری چیل کے کاریگر استاد نورالدین صدر پاکستان کی چپل تیار کریں گے۔

واضح رہے کہ اس سے قبل وزیر اعظم عمران خان نے بھی عید کے موقع پر پشاوری چپل پہننے کی خواہش کا اظہار کیا تھا، عمران خان کی پشاوری چپل میں دلچسپی اور استعمال کے بعد اس خاص ڈیزائن میں تیار کردہ چپل کو ملک بھر میں ایک الگ شناخت حاصل ہوگئی ہے، سابق صدر پاکستان اور پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری بھی پشاوری چپل آرڈر دے کر بنوائی۔

مزید پڑھیں : عید پر شاہ رخ خان کے لیے پشاوری چپل کا تحفہ تیار

پشاوری چپل کا پشتون ثقافت اور روایت میں اہم مقام ہے لیکن ملک بھر میں بھی یہ خاصی مقبول ہے۔ وقت کے ساتھ ساتھ اس کے ساخت اور رنگ میں جہاں جدت آئی ہے، وہیں پشاوری چپل پاکستانی سیاست میں بھی دکھائی دینے لگی ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں