The news is by your side.

Advertisement

بھارت جتنی بھی کوشش کرلے کشمیریوں کی آواز کو نہیں دبا سکتا، صدر عارف علوی

اسلام آباد: صدر مملکت عارف علوی نے کہا ہے کہ بھارت نے کشمیریوں کے جدوجہد خود ارادیت کو خون کا رنگ دیا، بھارت جتنی بھی کوشش کرلے کشمیریوں کی آواز کو نہیں دبا سکتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق یوم یکجہتی کشمیر سیمینار سے خطاب کرتے ہوئے صدر مملکت عارف علوی نے کہا کہ کشمیریوں کی پر امن جدوجہد کو دبانے کی کوشش کی جارہی ہے، تمام تر مظالم کے باوجود کشمیریوں کا جذبہ بڑھتا جارہا ہے۔

صدر مملکت نے کہا کہ کشمیر کانفرنس کا ہونا خوش آئند ہے، کشمیر پاکستان کی شہ رگ ہے، آج بھی اپنے اصولی موقف پر قائم ہیں، مقبوضہ کشمیر آج بھی تقسیم ہند کا نامکمل ایجنڈا ہے۔

صدر عارف علوی نے کہا کہ بھارت نہتے کشمیریوں پر پیلٹ گنز کا استعمال کررہا ہے، بھارتی فوج نے گزشتہ کئی ماہ میں سیکڑوں کشمیریوں کو شہید کیا، کشمیر پر پاکستان کی تمام سیاسی جماعتیں متفق ہیں۔

مزید پڑھیں: کشمیر کے مستقبل کا فیصلہ صرف کشمیریوں نے کرنا ہے: صدر مملکت

انہوں نے کہا کہ پاکستان خطے میں امن چاہتا ہے، کشمیر کے مستقبل کا فیصلہ کشمیریوں کو کرنا ہے، پاکستان کی امن کی خواہش کو بھارت نے ہمیشہ مسترد کیا ہے۔

واضح رہے کہ صدر مملکت عارف علوی کا کہنا تھا کہ کشمیریوں کے حق خود ارادیت کی بلاتفریق حمایت کرتے ہیں، کشمیریوں کو ہر دور میں طاقت سے دبانے کی کوشش کی گئی۔

ان کا کہنا تھا کہ قربانیاں دینے والی ماؤں، بیٹیوں اور نوجوانوں کو سلام، کسی قوم کے جذبات اور احساس کو دیر تک دبایا نہیں جا سکتا۔

صدر مملکت کا کہنا تھا کہ گمنام قبریں تاریخ رقم کر رہی ہیں، کشمیر کی آزادی کی جدوجہد جاری رہے گی۔ پاکستان ہر اعتبار سے کشمیر کو سپورٹ کرتا رہا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں