The news is by your side.

Advertisement

پی آئی اے کو جلد منافع بخش ادارہ بنائیں گے، صدر مملکت عارف علوی

اسلام آباد: صدر مملکت عارف علوی نے کہا ہے کہ پی آئی اے میں ترقی کا سفر جاری رہے گا، پی آئی اے کو جلد منافع بخش ادارہ بنائیں گے، وہ دن دور نہیں جب قومی ایئرلائن جلد منافع بخش ادارہ بن جائے گا۔

تفصیلات کے مطابق صدر مملکت عارف علوی نے پی آئی اے ہیڈ آفس کا دورہ کیا اس موقع پر پی آئی اے کے صدر و چیف ایگزیکٹو آفیسر ایئر مارشل ارشد ملک نے صدر مملکت اور گورنر سندھ عمران اسماعیل کا استقبال کیا اور انہیں پی آئی اے کے بارے میں تفصیلی بریفنگ دی۔

صدر مملکت عارف علوی نے کہا کہ حکومت پی آئی اے کی حالیہ کارکردگی سے مطمئن ہے، ایئر مارشل ارشد ملک کے جذبے کو قدر کی نگاہ سے دیکھتے ہیں، پی آئی اے کی نجکاری نہیں ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ پی آئی اے کو جلد منافع بخش ادارہ بنائیں گے، تمام امور میں میرٹ برقرار رکھا جائے، سفارشی کلچر کا خاتمہ کیا جائے، پی آئی اے قومی ادارہ ہے اس کی ترقی چاہتے ہیں۔

عارف علوی نے کہا کہ قومی ایئرلائن واحد ایئرلائن ہے جس نے دنیا کی بعض ایئرلائنز کو بنایا، پی آئی اے کی بحالی کیلئے ہر ممکن اقدام کریں گے، وزیر اعظم عمران خان کا ویژن ہے کہ پی آئی اے کو اس کا کھویا ہوا مقام واپس دلائیں۔

پی آئی اے کو درپیش پانی اور بجلی کے مسائل حل کرنے کے لیے گورنر سندھ عمران اسماعیل نے واٹر بورڈ اور کے الیکٹرک کو خصوصی ہدایت دی۔

پی آئی اے کے سی ای او ایئرمارشل ارشد ملک نے صدر مملکت عارف علوی اور گورنر سندھ عمران اسماعیل کا شکریہ ادا کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں