The news is by your side.

Advertisement

ریاست پاکستان جموں وکشمیرکے بغیر نامکمل ہے، صدر آزاد کشمیر

مظفرآباد : صدر آزاد کشمیر سردار مسعود خان کا کہنا ہے کہ ریاست پاکستان جموں وکشمیرکے بغیر نامکمل ہے، پاکستان کا شاندار مستقبل ہے، مایوسی پھیلانے والے کو شکست ہوگی۔

تفصیلات کے مطابق صدر آزاد کشمیر سردار مسعود خان نے یوم آزادی کی مرکزی تقریب سے خطاب کرتے ہوئے کہا پاکستان بننا کسی معجزے سے کم نہ تھا پاکستان کے خلاف شروع سے سازشیں ہو رہی تھی جبکہ پاکستان کواغیار کی طرف سے بھی مشکلات کا سامنا رہا اور اپنی صفوں میں عناصرسےبھی مشکلات تھیں۔

صدر آزاد کشمیر کا کہنا تھا کہ پاکستان کیخلاف 6 جنگیں لڑی گئی، اس کے باوجود مزید استحکام آیا، پاکستان کا شاندار مستقبل ہے، مایوسی پھیلانے والے کو شکست ہوگی، پاکستان کو روشن مستقبل کیلئے نئے عزم اورولولے کی ضرورت ہے۔

سردار مسعود خان کا کہنا تھا کہ مقبوضہ کشمیرسمیت دنیابھرمیں کشمیری جشن آزادی منارہےہیں، ریاست پاکستان جموں وکشمیرکے بغیر نامکمل ہے، نئے قومی نقشے نے1947والی ریاست کی عکاسی کی ہے، نئے قومی نقشے میں ایک حصہ ایسا ہے جو ہمارے جسم کا حصہ ہے۔

انھوں نے کہا کہ ہمارے جسم پر دہشت گردی ہورہی ہے، ہندوستان ظلم ڈھارہا ہے، اب ہمیں دشمن کے مقابلے میں جارحانہ پالیسی اختیار کرنا ہوگی، غفلت برتی تومقبوضہ کشمیر کیلئے جدوجہدکوناقابل تلافی نقصان ہوگا۔

صدر آزاد کشمیر کا کہنا تھا کہ اب پورے ولولے کیساتھ آزادی کی جدوجہد میں شامل ہونا پڑے گا، ہندوستان نے دنیا کو گمراہ کرنےکی کوشش کی، پاکستان نے بروقت یہ اقدام اٹھا کر کشمیر درست سمت دی، ہندوستان میں اقلیتیں محفوظ نہیں۔

سردار مسعود خان نے مزید کہا کہ پاکستان مزید طاقتور ہو گا اور پاکستان کو کمزور کرنے والے خود بخود ختم ہو جائیں گے، مقبوضہ کشمیر میں آزادی کی شمع جلد روشن ہوگی۔

fb-share-icon0
Tweet 20

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں