The news is by your side.

Advertisement

دہشت گردی کیخلاف جنگ میں پاک فوج کی کامیابیاں سب سے زیادہ ہیں، عارف علوی

پاکستان ملٹری اکیڈمی کاکول میں پاسنگ آؤٹ پریڈ، صدر مملکت نے کیڈٹس میں انعامات تقسیم کئے

راولپنڈی : صدر مملکت ڈاکٹر عارف علوی نے کہا ہے کہ دہشت گردی کیخلاف جنگ میں پاک فوج کی کامیابیاں پوری دنیا کے مقابلے میں زیادہ ہیں، مسلح افواج ہر طرح کی جارحیت کا بھرپور جواب دینے کی صلاحیت رکھتی ہے۔

ان خیالات کا اظہار انہوں نے پاکستان ملٹری اکیڈمی کاکول میں پاسنگ آؤٹ پریڈ کی تقریب سے بحیثیت مہمان خصوصی خطاب کرتے ہوئے کیا۔

پاک فوج کے شعبہ تعلقات عامہ آئی ایس پی آر کے مطابق صدرمملکت ڈاکٹر عارف علوی نے اپنے خطاب میں کہا کہ پوری قوم کو پاس آؤٹ ہونے والے افسران پر مکمل اعتماد ہے، پاکستان کی مسلح افواج بہترین جنگجو ہے، جو ملک کو درپیش مختلف خطرات سے بخوبی آگاہ ہے، مسلح افواج ہر طرح کی جارحیت کا بھرپور جواب دینے کی صلاحیت رکھتی ہے،۔

صدر مملکت کا مزید کہنا تھا کہ حالیہ مشرقی سرحدوں پر کشیدگی کے دوران سب نے ہماری افواج کی صلاحیتوں کو دیکھا، ہماری آپریشنل تیاریوں اور منہ توڑ جواب سے دشمن کو ناکامی ہوئی۔

ان کہنا تھا کہ پاکستان خطے میں باہمی احترام کی بنیاد پر امن اور بہتر تعلقات کا خواہاں ہے، امن واستحکام کا فروغ پاکستان کی قومی پالیسی ہے، تاہم کسی بھی مہم جوئی کا بھرپور جواب دیا جائے گا، قومی سلامتی پرآنچ نہیں آنے دی جائےگی۔

صدرمملکت عارف علوی نے کہا کہ عالمی برادری مقبوضہ کشمیر میں بھارتی فوج کی جانب سے انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کا سختی سے نوٹس لے، مسئلہ کشمیر کا سلامتی کونسل کی قراردادوں کی روشنی میں حل نکالا جائے،۔

انہوں نے کہا کہ پاکستان کو کئی قسم کے پیچیدہ چیلنجز کا سامنا ہے، دہشت گردی کیخلاف ہماری کامیابیاں پوری دنیا کے مقابلے میں زیادہ ہیں، افسروں اور جوانوں کی حصول امن کیلئے قربانیوں کا کوئی متبادل نہیں۔

علاوہ ازیں صدر مملکت نے تقریب میں نمایاں کارکردگی کا مظاہرہ کرنے والے کیڈٹس میں انعامات تقسیم کئے، اس موقع پر اکیڈمی سینئر انڈر آفیسرحیدر علی خان کو اعزازی شمشیر دی گئی۔

بٹالین سینئرانڈر آفیسر محمد عمرخان کو صدارتی گولڈ میڈل جبکہ سری لنکا کے کیڈٹ کو اوورسیز گولڈ میڈل سے نوازا گیا، اس کے علاوہ کورس انڈر آفیسرز محمد شہزاد اور احمد بلال کو کمانڈنٹ کی چھڑی سے نوازا گیا، کورس انڈر آفیسر عائشہ شکیل نے کمانڈنٹ کی چھڑی حاصل کی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں