The news is by your side.

Advertisement

افغان صدر اشرف غنی اہم دورے پر امریکا پہنچ گئے

واشنگٹن: افغان صدر اشرف غنی دو روزہ دورے پر واشنگٹن پہنچ گئے، افغان صدر کل وائٹ ہاؤس میں امریکی صدر جو بائیڈن سے ملاقات کریں گے۔

غیر ملکی میڈیا رپورٹ کے مطابق امریکا کے اہم ترین دورے پر صدر غنی کے ساتھ پہلے نائب صدر امراللہ صالح ، قومی مفاہمتی کونسل کے سربراہ عبداللہ عبداللہ اور دیگر سرکاری عہدیدار بھی موجود ہیں۔

دو روزہ دورے میں افغان صدر اشرف غنی صدر بائیڈن ، دیگر امریکی عہدیداروں سے ملاقات کریں گے، ملاقاتوں میں امریکا اور افغانستان کے درمیان تعلقات اور افغانستان میں امن کا ایجنڈہ سر فہرست ہوگا۔

گذشتہ ہفتے وائٹ ہاؤس کے ترجمان نے اپنے بیان میں کہا تھا کہ صدر بائیڈن 25 جون 2021 کو وائٹ ہاؤس میں افغان صدر اشرف غنی اور قومی مفاہمت کی اعلی کونسل کے چیئرمین ڈاکٹر عبد اللہ عبد اللہ کا استقبال کرنے کے منتظر ہیں۔

وائٹ ​ہاؤس کی جانب سے جاری بیان میں کہا گیا تھا کہ اس دورے سے امریکہ اور افغانستان کے درمیان پائیدار شراکت کو مزید تقویت ملے گی۔

واضح رہے کہ یہ دورہ اس وقت کیا جارہا ہے جب جب امریکی اور اتحادی افواج افغانستان سے انخلا کررہی ہیں جبکہ دوسری جانب شدت پسندوں کی کارروائیوں میں تیزی آچکی ہے، پچھلے دو ماہ کے دوران طالبان نے متعدد اضلاع پر قبضہ کرلیا ہے۔

Comments

یہ بھی پڑھیں