The news is by your side.

Advertisement

آج ہم ایک ایٹمی قوت ہیں اور آج کا پاکستان 1965کے مقابلےمیں کہیں زیادہ مضبوط ہے، وزیراعظم

اسلام آباد : یوم دفاع پر صدر اور وزیراعظم نے قوم کے نام خصوصی پیغامات میں کہا ہے کہ آج کاپاکستان 1965کےمقابلےمیں کہیں زیادہ مضبوط ہے، چھ ستمبر کا دن ہرقسم کےخطرات کیخلاف ہماراعزم مضبوط کرتا ہے۔

تفصیلات کے مطابق یوم دفاع کے موقع پر وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی نے اپنے پیغام میں کہا کہ آج کاپاکستان 1965کےمقابلےمیں کہیں زیادہ مضبوط ہے، آج ہم ایٹمی قوت ہیں اور ہماری پاک فوج پہلے سے زیادہ تربیت یافتہ اور چوکس ہے، آپریشن ضربِ عضب، ردالفساد اور خیبرفور نے دشمن کی کمر توڑ دی ہے۔

نہوں نے کہا کہ دشمن مذہب، رنگ ونسل یاعلاقائی تشخص کے نام پر ہماری وحدت کو نقصان نہ پہنچائے، اس کے لئے اتحاد،ایمان اور تنظیم سے دشمن کی ریشہ دوانیوں کا مقابلہ کرنا ہے۔

مقبوٖٖضہ کشمیر کے حوالے سے وزیر اعظم نے کہا جبر سے کشمیری عوام کی آواز کو دبایا نہیں جاسکتا، پاکستان کشمیریوں کی سیاسی، اخلاقی، سفارتی حمایت جاری رکھے گا۔پاکستانی قوم کسی بھی جارحیت سے نمٹنے کی بھرپور صلاحیت رکھتی ہے۔

قوم دشمن کی جارحیت کے خلاف مسلح افواج کےشانہ بشانہ کھڑی ہے، صدر ممنون

صدر ممنون حسین یوم دفاع کے موقع پر اپنے پیغام میں کہا ہے کہ چھ ستمبرایک یادگار دن ہے، اس روز اہل پاکستان نے  مثال قومی اتحاد کا مظاہرہ کیا، چھ ستمبر کا دن ہرقسم کےخطرات کیخلاف ہماراعزم مضبوط کرتا ہے۔

صدرمملکت کا کہنا ہے کہ قوم دشمن کی جارحیت کے خلاف مسلح افواج کےشانہ بشانہ کھڑی ہے، آپریشن ردالفساد کامیابی سے جاری ہے، جو آخری دہشت گرد کے خاتمے تک جاری رہے گا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں