The news is by your side.

Advertisement

بھارتی جبرکشمیریوں کوجذبہ آزادی سے پیچھےنہیں ہٹاسکتا‘ صدر، وزیراعظم

اسلام آباد: وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے یوم سیاہ کے موقع پر اپنے پیغام میں کہا کہ کشمیریوں کی قربانیوں اور جدوجہد کوخراج تحسین پیش کرتے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق صدرِ پاکستان ممنون حسین نے یوم سیاہ کے موقع پر اپنے پیغام میں بھارت پر زور دیا کہ مسئلہ کشمیر کے بارے میں اقوام متحدہ کی قراردادوں پر عمل درآمد کرے کیونکہ پورے خطے کا امن اور خوشحالی کشمیر کے دیرینہ تنازعے کے حل سے وابستہ ہے۔

دوسری جانب وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے اپنے پیغام میں کہا کہ بھارت کو اپنے بانیوں سے کیے گیے وعدوں کا احترام کرنا چاہیے اور مسئلہ کشمیر کے حل کے لیے اقوام متحدہ کی قراردادوں پرعمل درآمد یقینی بنانا چاہیے۔

وزیراعظم پاکستان نے کہا کہ نہتے کشمیریوں کو بدترین ریاستی دہشت گردی کا نشانہ بنایا جارہا ہے اور بھارت کی پوری ریاستی مشینری انسانیت کےخلاف جرائم میں ملوث ہے۔

شاہد خاقان عباسی نے اپنے پیغام میں اقوام متحدہ کی نگرانی میں مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کی آزادانہ شفاف اور منصفانہ تحقیقات پر زور دیا۔

وزیراعظم پاکستان نے کہا کہ 27 اکتوبر1947 کوبھارت نے جموں وکشمیرپرزبردستی قبضہ کیا، انہوں نے کہا کہ پاکستان کشمیریوں کی اخلاقی، سیاسی وسفارتی حمایت جاری رکھے گا۔


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں