بابائےقوم قائداعظم کے یوم ولادت پرصدرمملکت اوروزیراعظم کا پیغام -
The news is by your side.

Advertisement

بابائےقوم قائداعظم کے یوم ولادت پرصدرمملکت اوروزیراعظم کا پیغام

اسلام آباد: قائداعظم محمدعلی جناح کے یوم ولادت پر صدرمملکت ممنون حسین اوروزیراعظم شاہدخاقان عباسی کا کہنا ہے کہ بابائے قوم کوخراج عقیدت پیش کرنےکے لیےان کےافکارپرعمل کرنا ہوگا۔

تفصیلات کے مطابق صدرمملکت ممنون حسین نے قائداعظم محمدعلی جناح کےیوم ولادت پراپنے پیغام میں کہا کہ قائداعظم نےقوم کے لیے اتحاد،ایمان،نظم وضبط جیسے رہنما اصول وضع کیے۔

صدرمملکت نے کہا کہ بانیان پاکستان کےسبق کوفراموش کرنے سے مسائل پیدا ہوئے، آج کا دن ہمیں قومی حالات کا جائزہ لینے کا درس دیتا ہے۔

صدرممنون حسین نے کہا کہ مادروطن کی ترقی، خوشحالی کے لیے کسی قربانی سے گریزنہ کیا جائے، انہوں نے کہا کہ سیاسی، معاشی ، انتظامی مسائل پرقابوپا کرہی ترقی، خوشحالی ممکن ہے۔

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے قائداعظم محمدعلی جناح کی سالگرہ پراپنے پیغام میں کہا کہ آج کا دن ہمارے لیےبحیثیت قوم بہت اہمیت کاحامل ہے۔

انہوں نے کہا کہ قائداعظم نے اتحاد، ایمان، تنظیم کے رہنما اصول مرتب کیے، آج کے دن ہمیں عظیم قائد کےاصولوں اور مقاصد کاجائزہ لینا ہوگا۔

وزیراعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ قائداعظم نے جمہوری اصولوں کی بنیاد پرمسلمانان ہند کامقدمہ لڑا۔


بابائےقوم قائداعظم محمدعلی جناحؒ کا یوم ولادت آج منایا جارہا ہے


واضح رہے کہ ملک بھر میں آج بابائے قوم قائداعظم محمد علی جناح کا 142واں یوم ولادت انتہائی عقیدت واحترام اور ملی جوش وجذبے کے ساتھ منایا جارہا ہے


اگر آپ کو یہ خبر پسند نہیں آئی تو برائے مہربانی نیچے کمنٹس میں اپنی رائے کا اظہار کریں اور اگر آپ کو یہ مضمون پسند آیا ہے تو اسے اپنی فیس بک وال پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں