The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم اور صدر سمیت سیاسی رہنماؤں کی عید سادگی سے منانے کی اپیل

اسلام آباد: صدر ممکت ڈاکٹر عارف علوی اور وزیراعظم عمران خان سمیت سیاسی رہنماؤں نے ملک بھر میں عیدالفطر سادگی سے منانے کی اپیل کی ہے۔

تفصیلات کے مطابق صدرِ پاکستان ڈاکٹر عارف علوی نے عیدالفطر کے موقع پر اپنے پیغام میں کہا کہ عید کے موقع پر شہدا کو کبھی نہیں بھول سکتا،شہدا اور ان کے خاندانوں کا قوم پر بہت بڑا احسان ہے، ہمیں ان پر فخر ہے۔

ڈاکٹر عارف علوی نے کہا کہ اپنی عید شہدا پی آئی اے،کرونا سے لڑنے والے ڈاکٹر، نرسز،بھارتی مظالم برداشت کرنے والےکشمیریوں، بھارت میں اسلاموفوبیا سے متاثرہ مسلمانوں، فلسطینیوں اور مسلمان مہاجرین کے نام وقف کرتا ہوں۔

انہوں نے کہا کہ میں عیدالفطر کی نمازگھر پر ادا کروں گا،تمام لوگوں سے درخواست ہے معاشرتی فاصلوں پر عمل کریں،ماسک پہنیں، ہاتھ دھوئیں،خود اور اپنے عزیزوں کو کرونا سے محفوظ رکھیں،انشااللہ پاکستان اس مشکل سے کامیاب ہوجائےگا۔

صدر مملکت کا کہنا تھا کہ یہ منفرد موقع ہے ملک میں ایک ہی دن عید منائی جا رہی ہے،وزیراعظم عمران خان کی قیادت میں ملک اتحاد،خوشحالی کی جانب گامزن ہے۔

وزیراعظم عمران خان نے سماجی رابطے کی ویب سائٹ ٹویٹر پر اپنے عید کے پیغام میں نیک خواہشات کے ساتھ مقبوضہ کشمیر میں قابض بھارتی افواج کی جاری بربریت کا نہایت ہمت وجوان مردی سے سامنا کرنے پر اہل کشمیر کو سلام پیش کیا۔

گورنر پنجاب چوہدری محمد سرور نے عیدالفطر کے موقع پر اپنے ویڈیو پیغام میں کہا کہ ہمیں دہشت گردی کے خلاف جنگ میں شہید ہونے والوں، فوجی جوانوں اور کشمیری بہن بھائیوں کو بھی دعاؤں میں یاد رکھنا ہے۔

مسلم لیگ ق کے سربراہ چوہدری شجاعت حسین اور چوہدری پرویز الہیٰ نے کہا کہ عید کے موقع پر ہمیں باہمی اختلافات ختم کر کے متحد قوم بن کر ابھرنا ہوگا اور کرونا وائرس سے مقابلہ کرنے والوں کو بھی یاد رکھنا ہوں گا، سب مل کر گناہوں کی معافی مانگیں اور مریضوں کے لیے خصوصی دعا کریں۔

وفاقی وزیر برائے سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری نے ٹویٹر پر اپنے پیغام میں مسلم امہ اور اہل وطن کو عیدکی مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ طویل عرصے بعد پسنی سے لاہوراور کراچی سے خیبر ایک لڑی میں پروئےگئے،یہ ہی ہماری خواہش ہے کہ وطن سلامت، لوگ سلامت رہیں۔

Comments

یہ بھی پڑھیں