صدر، وزیراعظم سمیت دیگرسیاسی رہنماؤں کی قوم کوعید کی مبارکباد -
The news is by your side.

Advertisement

صدر، وزیراعظم سمیت دیگرسیاسی رہنماؤں کی قوم کوعید کی مبارکباد

اسلام آباد : صدرممنون حسین اور وزیراعظم عمران خان سمیت دیگر سیاسی رہنماؤں نے عید الاضحیٰ کے موقع پر قوم کو مبارکباد دی ہے۔

صدر ممنون حسین نے عیدالاضحیٰ پرقوم کو مبارکباد دیتے ہوئے اپنے پیغام میں کہا کہ اللہ تعالیٰ پاکستانی قوم اور پوری ملت اسلامیہ کی عبادات وقربانیاں قبول فرمائے۔

صدرمملکت نے کہا کہ دنیا کو پیچدہ مسائل سے نکالنے کے لیے اپنی پیاری چیزوں کی قربانی ناگزیز ہے، عبادت کی یہی روح ہے جو اس دنیا کو جنت کا نمونہ بناسکتی ہے۔

وزیراعظم عمران خان

وزیراعظم عمران خان نے عیدالاضحیٰ کے موقع پراپنے پیغام میں قوم کو مبارکباد پیش کرتے ہوئے کہا کہ اللہ تعالیٰ سے دعا ہے کہ وہ ہماری عبادات اور قربانیاں قبول فرمائے۔

انہوں نے کہا کہ قربانی کا جذبہ ایک عالمگیرحیثیت کا حامل ہے، کوئی بھی قوم ایثاروقربانی کے جذبے کے بغیر ترقی نہیں کرسکتی۔

چیف جسٹس میاں ثاقب نثار

چیف جسٹس آف پاکستان میاں ثاقب نثار نے قوم کو عیدالاضحیٰ کے موقع پرقوم کو مبارکباد پیش کرتے ہوئے کہا کہ اللہ تعالیٰ پاکستان کواستحکام بخشے۔

چیف جسٹس سپریم کورٹ نے مزید کہا کہ اللہ تعالیٰ پاکستان کوڈیم بنانے کی توفیق عطا فرمائیں۔

شیخ رشید

عوامی مسلم لیگ کے سربراہ شیخ رشید نے قوم کو عید کی مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ دعا کریں ہم قوم کی امیدوں پر پورا اتریں۔

وفاقی وزیرریلوے نے کہا کہ لوگوں نے عمران خان کو تبدیلی کے لیے ووٹ دیا، لوگ ریلوے کے محکمے میں تبدیلی دیکھیں گے، ہمیں خدمت کی ایک اعلیٰ مثال قائم کرنی ہے۔

سراج الحق

امیرجماعت اسلامی سراج الحق نے قوم کو عید کی مبارکباد پیش کرتے ہوئے کہا کہ پاکستان کوایک اسلامی فلاحی ریاست بنائیں گے۔

سراج الحق نے کہا کہ چاہتے ہیں پاکستان مضبوط ہواورملک میں قانون کی حکمرانی ہو، چاہتے ہیں کہ ملک میں سب کا بلا تفریق احتساب ہو۔

سردارعثمان بزدار

وزیراعلیٰ پنجاب سردار عثمان بزدار نے قوم کو عیدالاضحیٰ اور نئے پاکستان کی مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ یہ عید پاکستان میں تبدیلی کی بنیاد بنی ہے۔

سردار عثمان بزدار نے کہا کہ نئے پاکستان کی خوشی نے عید کی خوشیوں کو دوبالا کردیا ہے۔

اسد قیصر

اسپیکرقومی اسمبلی سردار ایازصادق نے قوم کوعید کی مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ عیدالاضحیٰ ایثار، بھلائی صبروبرداشت کا درس دیتی ہے۔

اسد قیصر نے کہا کہ عید کی حقیقی خوشیاں غریبوں کا خیال رکھ کرحاصل کی جاسکتی ہیں، عید امت مسلمہ کی خوشحالی وتر قی کے لیے دعائیں کرنے کا دن ہے۔

مراد علی شاہ

وزیراعلیٰ سندھ مراد علی شاہ نے عیدالاضحیٰ کے موقع پرقوم کو مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ سنت ابراہیمی پرچلتے ہوئے اسلام کے اصولوں پرچلنا ہوگا۔

آصف علی زرداری

سابق صدر آصف علی زرداری نے اہل وطن کو عیدالاضحیٰ کی مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ قومی مقاصد کے حصول کے لیے اپنی انا کوقربان کرنا ہوگا۔

انہوں نے کہا کہ عید کی خوشیوں میں غریب اورمحروم طبقے کویاد رکھا جائے، عید کا دن سماجی انصاف کا پیغام دیتا ہے۔

شہبازشریف

مسلم لیگ ن کے سربراہ شہبازشریف نے عیدالاضحیٰ پر اپنے پیغام میں کہا کہ عید کی خوشیوں میں ہمیں غریب اور دیگر ہم وطنوں کا بھی خیال رکھنا ہے۔

انہوں نے کہا کہ عیدالاضحیٰ مسلمانوں میں قربانی کا جذبہ پیدا کرتی ہے، قربانی کا یہ عظیم جذبہ دین اسلام کی میراث ہے۔

محمود خان

وزیراعلیٰ خیبرپختونخواہ محمود خان نے اہل وطن کو عیدالاضحیٰ کو مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ قربانی کا جذبہ ہمیں انسانیت کے قریب لے کرجاتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں