The news is by your side.

Advertisement

ایم کیو ایم پاکستان نے آج کی اہم پریس کانفرنس منسوخ کردی

کراچی : ایم کیوایم پاکستان نے آج کی پریس کانفرنس منسوخ کردی، ایم کیوایم لندن کے منظرعام پرآنے کے بعد یہ پریس کانفرنس اہم قراردی جارہی تھی، تاہم ایم کیو ایم پاکستان کی جانب سے پریس کانفرنس کیلیے نئی تاریخ کا اعلان نہیں کیا گیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق متحدہ قومی موومنٹ پاکستان نے پی آئی بی کالونی میں ڈاکٹر فاروق ستار کے گھر پر ہونے والی پریس کانفرنس منسوخ کردی، ہفتے کو ایم کیوایم لندن کے منظرعام پر آنے کے بعد آج پریس کانفرنس کا اعلان کیا گیا تھا۔

پریس کانفرنس تو منسوخ کردی گئی، لیکن ذرائع کےمطابق پی آئی بی کے۔ کےایم سی گراؤنڈ میں تنظیمی عہدے داروں کاپہلا اجلاس ہوا جس میں ایم کیوایم لندن کے حوالے سے بھی بات چیت ہوئی۔

ہفتے کو ایم کیوایم لندن کی ٹیم نے کراچی پریس کلب میں انٹری دیتےہوئے اعلان کیا تھا کہ ایم کیوایم ایک ہی ہے جس کے قائد ایم کیوایم کے بانی ہیں۔

ایم کیوایم پاکستان کے رہنما نے آج کی پریس کانفرنس منسوخ کرنے کی وجہ بتاتے ہوئے کہا کہ پیپلزپارٹی کی سلام شہداء ریلی کے باعث ٹریفک جام اور راستے بند تھے اورلوگوں کا آنا جانا مشکل تھا۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز کراچی پریس کلب پر ایم کیو ایم لندن کے رہنماؤں حسن ظفر عارف، ساتھی اسحاق، مومن خان مومن اور امجد اللہ ودیگر نے خطاب کرتے ہوئے ڈاکٹر فاروق ستار, عامر خان اور دیگر رہنماؤں کو کڑی تنقید کا نشانہ بناتے ہوئے کہا تھا کہ ایم کیو ایم قائد کی قیادت میں ایک تھی ایک ہے اور ایک ہی رہے گی۔

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں