The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم اورآرمی چیف کا دورہ شمالی وزیرستان، فاٹا کو قومی دھارے میں لانے کے عزم کا اعادہ

عوام کو مساوی وسائل اور مواقع ملنے چاہییں، سیاسی وعسکری قیادت امن کی کوششوں پر متفق ہیں: وزیر اعظم

راولپنڈی: وزیراعظم شاہد خاقان عباسی اورآرمی چیف جنرل قمر جاوید باجوہ نے شمالی وزیرستان کا دورہ کیا ہے.

پاک فوج کے شعبہ برائے تعلقات عامہ (آئی ایس پی آر) کے مطابق وزیراعظم اور آرمی چیف نے میران شاہ اور غلام خان کا دورہ کیا.

اس دورے میں وزیر اعظم نے یادگار شہدا پرحاضری دی، پھول چڑھائے اور فاتحہ پڑھی، وزیر اعظم نے میران شاہ مارکیٹ کمپلیکس اور غلام خان ٹریڈ ٹرمینل کا بھی افتتاح کیا.

اس موقع پر وزیر اعظم نے کہا کہ سماجی واقتصادی ترقی کے منصوبے فاٹا کو قومی دھارے میں لانے میں مدد کریں گے، فاٹا میں مزید کئی ترقیاتی منصوبے تکمیل کے مراحل میں ہیں.

وزیر اعظم نے کہا کہ متاثرین کی بحالی اورفاٹا کی ترقی بنیادی ترجیحات میں شامل ہے، دہشت گردی کے خلاف قبائلی بھائیوں نے جرات وبہادری کا مظاہرہ کیا. فاٹا کو قومی دھارے میں لانے کے اقدامات جاری ہیں.

وزیر اعظم نے کہا کہ پاک فوج کی قربانیوں اور کوششوں کا دنیا نے اعتراف کیا ہے، پاک فوج نے اپنا فریضہ سرانجام دے دیا اب انتظامیہ کی ذمہ داری ہے، فاٹا میں امن ہوگا تو پاکستان میں بھی امن ہوگا.

شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ فاٹا کے عوام کو مساوی وسائل اور مواقع ملنے چاہییں، سیاسی وعسکری قیادت امن کی کوششوں پر متفق ہیں. فاٹا کےمتاثرہ تاجروں کومتبادل سامان دیا جائے گا.

یاد رہے کہ یہ وزیراعظم شاہدخاقان کا آپریشن کے بعد شمالی وزیرستان کا یہ پہلا دورہ ہے۔ اس دورے میں ڈی جی آئی ایس پی آرکا تاجروں کو معاوضےکا وعدہ بھی پورا ہوگیا.


آرمی چیف سرکاری دورے پر روس پہنچ گئے، فوجی سربراہ سے ملاقات


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں‘ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں