The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم ہاؤس کی قیمتی گاڑیوں کی نیلامی کا پہلا مرحلہ مکمل،61 فروخت

اسلام آباد : وزیراعظم ہاؤس کی قیمتی گاڑیوں کی نیلامی کا پہلا مرحلہ مکمل ہوگیا، 102میں سے61گاڑیوں کی نیلامی ہوئی، گاڑی کی سب سے زیادہ بولی ایم کیوایم کے خواجہ سہیل منصور نے لگائی۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم عمران خان کا ایک اور وعدہ پورا ہوگیا، وزیراعظم ہاؤس کی نیلامی کے لیے پیش کی گئی ایک سو دو گاڑیوں میں چوہتر فروخت ہوگئیں۔

فواد چوہدری نے کہا ہے کہ وزیراعظم ہاؤس کی قیمتی گاڑیوں کی نیلامی کے ذریعے پیغام دینا تھا کہ عوام کے پیسے کا غلط استعمال ہرگز نہیں ہوگا۔ نئے پاکستان میں کفایت شعاری مہم کا گھر سے آغاز کیا ہے۔

اس حوالے سے ایڈمنسٹریٹر وزیراعظم ہاؤس نے میڈیا کو بتایا کہ102میں سے61گاڑیاں 20کروڑ روپے سے زائد میں نیلام ہوئیں، جس میں تین لینڈ کروزر8 کروڑ، 5 ہزارسی سی کی چار بلٹ پروف مرسڈیز بینز ساڑھے چار کروڑ اور ایک ٹویوٹا لینڈ کروزردو کروڑ 74 لاکھ روپے میں نیلام ہوئی۔

ایڈمنسٹریٹر وزیراعظم ہاؤس کے مطابق نیلام گاڑیوں کی مالیت ایک ارب روپے سے زائد تھی، باقی گاڑیوں کی قیمتوں کا تعین ایف بی آر دوبارہ کرے گا، نیلام نہ ہونے والی گاڑیوں کی نیلامی دوبارہ کی جائےگی۔

ایم کیوایم کے رہنما خواجہ سہیل نے سب سے مہنگی گاڑی مرسڈیز مےبیک ساڑھے نو کروڑ میں خریدی، خواجہ سہیل منصور کا کہنا ہے کہ اگر گاڑی کے پیسےڈیم فنڈز میں دیئے جائیں گے تو میں مزید 50لاکھ روپے اضافی دوں گا۔ پتہ نہیں تھا کہ سابق وزرائے اعظم ایسی قیمتی گاڑیاں استعمال کیا کرتے تھے۔

واضح رہے کہ سابق دور حکومت میں دو سو سے زائد گاڑیاں وزیراعظم ہاؤس کے زیراستعمال تھیں، باقی گاڑیاں دوسرے مرحلے میں نیلام ہوں گی۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں