The news is by your side.

Advertisement

وزیر اعظم نے عیسیٰ خیل میں گیس فراہمی منصوبے کا افتتاح کردیا

میانوالی: وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی نےعیسیٰ خیل اور اس سے ملحقہ علاقوں کو گیس فراہمی منصوبے کا افتتاح کردیا۔ ان کا کہنا تھا کہ میانوالی کے قریب سے گزرنے والا موٹر وے کاغذی منصوبہ نہیں۔ عوام نے 2013 میں جو فیصلہ کیا تھا اس کے ثمرات مل رہے ہیں۔

تفصیلات کے مطابق وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی میانوالی پہنچے جہاں انہوں نے عیسیٰ خیل اور ملحقہ علاقوں کو گیس فراہمی منصوبے کا افتتاح کردیا۔ گیس فراہمی منصوبے کی مجموعی لاگت 2 ارب 30 کروڑ روپے سے زائد ہے۔

گیس فراہمی منصوبے سے ایک لاکھ 80 ہزار کی آبادی مستفید ہوگی جبکہ گیس کی فراہمی کے لیے 58 کلو میٹر طویل ٹرانسمیشن لائن بچھائی جائے گی۔

اس موقع پر وزیر اعظم نے عوامی اجتماع سے خطاب بھی کیا۔

اپنے خطاب میں ان کا کہنا تھا کہ جب مسلم لیگ ن کی حکومت آئی تو سوئی گیس کے منصوبے نہیں تھے، آج سوئی گیس کی فراہمی ہر جگہ کی جارہی ہے۔ ’عیسیٰ خیل کو گیس فراہمی پنجاب کا سب سے بڑا منصوبہ ہے‘۔

انہوں نے کہا کہ آج ملک میں ہر جگہ سڑکیں، بجلی، گیس کے منصوبے نظر آرہے ہیں۔ تمام منصوبے ن لیگ اور نواز شریف کی جانب سے آپ کے لیے تحفہ ہیں۔ آئندہ بھی ترقی کے سفر کو جاری رکھیں گے۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ شہباز شریف نے پنجاب کے لیے جو کچھ کیا اس کی مثال نہیں۔ یہ تمام ترقیاتی منصوبے آپ کے 2013 کے صحیح فیصلے کا نتیجہ ہیں۔ ’آج عیسیٰ خیل میں بھی موٹر وے زیر تعمیر ہے۔ عوام نے 2013 میں جو فیصلہ کیا تھا اس کے ثمرات مل رہے ہیں‘۔

انہوں نے کہا کہ ہم آئندہ بھی ملک میں ترقی کا سفر جاری رکھیں گے۔ ’خیبر پختونخواہ اور پنجاب کو دیکھ لیں اور بتائیں کہاں ترقی ہوئی۔ شہباز شریف نے پنجاب کو ترقی کے عروج پر پہنچا دیا‘۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں۔ مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں