The news is by your side.

Advertisement

وزیراعظم نوازشریف آذربائیجان سے وطن کےلیےروانہ

کراچی : وزیراعظم پاکستان نواز شریف آذربائیجان کا تین روزہ دورہ مکمل کرنے کے بعد وطن واپس روانہ ہوگئے۔

تفصیلات کےمطابق وزیراعظم نوازشریف آذربائیجان کے صدر کے دعوت نامے پر3روزہ دورے کے لیے جمعرات کو آذربائیجان پہنچے تھے جہاں اعلیٰ حکام نے باکو ایئرپورٹ پر ان کا پرتباک استقبال کیاتھا۔

n-3

n-4

وزیراعظم نوازشریف نے تین روزہ دورے میں آذربائیجان کے صدر اور وزیراعظم سمیت دیگر حکام سے ملاقاتیں کیں،ان ملاقاتوں میں سرمایہ کاری سمیت دیگر شعبوں میں تعاون کے فروغ پر تبادلہ خیال ہوا۔

n-5

یاد رہےکہ گزشتہ روز کے پاکستان کے وزیر اعظم نواز شریف ہمراہ پریس کانفرنس کرتے ہوئےآذربائیجان کے صدر الہام علیوف کا کہناتھاکہ پاکستان ہمارے فوجیوں کی تربیت کرے گا،پاکستان ہمارا قریبی دوست اور اتحادی ہے۔

بعدازاں وزیراعظم پاکستان نے باکو اسٹیٹ یونیورسٹی کادورہ کیا جہاں باکو اسٹیٹ یونیورسٹی کی جانب سے ڈاکٹریٹ کی اعزازی ڈگری بھی دی گئی۔انہوں نے اپنے تین روزہ آذربائیجان دورے کے اختتام پرباکو میں شہداءکی یادگارہ پر حاضری بھی دی۔

n-1

n-2

نوازشریف اپنے دورہ آذربائیجان کے اختتام پر اب سےکچھ دیر قبل باکو ایئرپورٹ پہچنےجہاں صدرآذربائیجان اوردیگر اعلیٰ حکام نے انہیں رخصت کیا۔ان کے ہمراہ خاتون اول کلثوم نواز بھی موجود تھیں۔

واضح رہےکہ وزیراعظم نوازشریف 13اکتوبرکو اپنے تین روزہ دورے پرآذربائیجان روانہ ہوئے تھےان کے ہمراہ وزیراعظم پاکستان کے ہمراہ ان کے مشیر خارجہ طارق فاطمی تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں