The news is by your side.

Advertisement

پانچ سال میں وہ ترقیاتی کام ہوئے جو 65 سال میں نہیں ہوئے، وزیراعظم

اسلام آباد: وزیر اعظم شاہد خاقان عباسی نے کہا ہے کہ گزشتہ پانچ سال میں وہ ترقیاتی کام ہوئے جو 65 سال میں نہیں ہوئے۔

ان خیالات کا اظہار انھوں نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کیا، ان کا کہنا تھا کہ 10 سال پرویز مشرف اور 5 سال آصف علی زرداری نے ملک میں بجلی پیدا نہیں کی۔

وزیر اعظم نے کہا کہ ملتان سے سکھر موٹر وے 294 ارب روپے کا منصوبہ ہے، ن لیگ کی حکومت نے مشکل حالات میں کام کر کے دکھایا، ملک بھر میں ن لیگ کے ترقیاتی منصوبے نظر آئیں گے۔

شاہد خاقان عباسی نے کہا کہ حالیہ حکو مت کے دور میں 10 ہزار 400 میگا واٹ بجلی پیدا ہوئی، ملک بھر میں اربوں روپے کے منصوبے شروع کیے گئے اور موجودہ حکومت نے منصوبے مکمل کرکے بھی دکھائے۔

وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ پانی کی صورت حال درست نہیں، ڈھائی ہزار میگا واٹ بجلی پانی سے بنائی جارہی تھی، پانی نہ ہونے کی وجہ سے بجلی کی کمی ہے پھر بھی لوڈ شیڈنگ نہیں ہو رہی۔

انھوں نے کہا کہ ہم نے صرف عوام کے لیے کام کیا جس کو دنیا بھی تسلیم کرتی ہے، نہ صرف آج بلکہ کل کے پاکستان کے لیے بھی کام کیا، دنیا ہمارے کام کی معترف ہے۔

فاٹا اصلاحات کے دوران ایسے مسائل سامنے آئے، جو کبھی سوچے نہیں تھے: شاہد خاقان عباسی


وزیر اعظم کا کہنا تھا کہ پنجاب کو رقم کم ملتی ہے اس کے باوجود صوبے کو دیکھ لیں، دیگر صوبوں کو زیادہ رقم ملتی ہے جس پر خوشی ہے، لیکن سب ایک ہی بات کرتے ہیں کہ ترقی صرف پنجاب میں ہوئی ہے، مسلم لیگ ن عوام کی خدمت کا پلیٹ فارم ہے باتوں کا نہیں۔

شاہد خاقان عباسی کا کہنا تھا کہ نئے صوبوں کے لیے اتفاق رائے پیدا کیا جاتا ہے، تمام جماعتوں کو ساتھ بیٹھنا ہوتا ہے، آج جو جنوبی پنجاب کے نعرے لگا رہے ہیں وہ دھوکا دے رہے ہیں۔


خبر کے بارے میں اپنی رائے کا اظہار کمنٹس میں کریں، مذکورہ معلومات کو زیادہ سے زیادہ لوگوں تک پہنچانے کے لیے سوشل میڈیا پر شیئر کریں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں