The news is by your side.

Advertisement

برطانوی شاہی جوڑے کا بچے کی پیدائش کو لوگوں سے دور رکھنے کا اعلان

برمنگھم : برطانوی شہزادے ہیری اور ان کی اہلیہ میگھن مارکل نے اعلان کیا ہے وہ بچے کی پیدائش کو لوگوں کی نظروں سے دور رکھنا چاہتے ہیں، جس کی تصدیق شاہی محل نے بھی کردی ہے۔

تفصیلات کے مطابق برطانوی شاہی جوڑے نے بچے کی پیدائش کو لوگوں سے دور رکھنے کا فیصلہ کیا ہے ، شاہی خاندان کی جانب سے جاری بیان میں اس بات کی تصدیق کی ہے کہ میگھن مارکل بچے کو ہسپتال میں جنم نہیں دیں گی بلکہ ان کے ہاں پہلے بچے کی پیدائش کو لوگوں کی نظروں سے دور رکھا جائے گا۔

رپورٹ کے مطابق شاہی خاندان کا کہنا تھا کہ شہزادہ ہیری اور میگھن مارکل اپنے پہلے بچے کی پیدائش کو نجی رکھنا چاہتے ہیں اور وہ نہیں چاہتے کہ ان کے ہاں ہونے والا پہلا بچہ دنیا میں آتے ہی میڈیا کی توجہ بن جائے۔

خیال رہے برطانوی شہزادے ہیری اور ان کی اہلیہ میگھن مارکل کے ہاں آئندہ ماہ تک پہلے بچے کی پیدائش کا امکان ہے۔

یاد رہے چند روز قبل شہزاداہ ہیری اور میگن مرکل نے 5گھنٹے 45منٹ میں 3.2ملین فالوورز بناکرانسٹاگرام کی تاریخ کا ورلڈ ریکارڈ قائم کر ڈالا تھا۔

مزید پڑھیں :  شہزاداہ ہیری اور میگن مرکل نے انسٹاگرام کی تاریخ کا ورلڈ ریکارڈ قائم کر ڈالا

واضح رہے کہ رواں برس 19 مئی کو برطانوی شاہی خاندان کے چھوٹے شہزادے ہیری اور امریکی اداکارہ میگھن مرکل رشتہ ازدواج میں منسلک ہوئے تھے، دونوں کی شادی کو سال کی سب سے بڑی شادی قرار دیا گیا تھا۔

شہزادہ ہیری اور میگھن مرکل کی شادی کو جدید و قدیم روایات کا حسین امتزاج قرار دیا گیا تھا، ان کی شادی کی تقریب دیکھنے کے لیے ایک لاکھ سے زائد افراد موجود تھے جبکہ شادی کی تقریبات کو دنیا بھر میں براہ راست کروڑوں لوگوں نے دیکھا تھا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں